op je 17e trouwen kan dat dan? ik was 18 toen ik verkering kreeg, 19 samenwonen, 23 trouwen, 26 1e kindje
@heitje: Iedere leeftijd heeft zijn compensaties, gelukkig. Ik vind het heerlijk om zelfstandig te zijn, mijn eigen geld te verdienen en voor kinderen te gaan!
hahaha Leeuwtje,, tweeling ok maar nee meer niet is ook niet echt super gezond volgens mij al dat heen en weer gevlieg dan naar het ziekenhuis.. pfff.. Hoop wel dat dit wijffie de bevalling doorstaat ze is het echt zat haha .. Ze ligt de hele dag te maffen, en zure oprispingen hah het is net een negen maanden zwanger schap bij een vrouw, alleen dan versneld ipv 9 maand 9 week
tot 7 weken???? das lang... ik dus 1 week later ongeveer .... maar bij de vk bleek ik ene week korter zwanger dan ik d8.. du misschien lagere cyclus?? ik weet het niet hoop niet 7 weken te moeten wachten op goede test... ging je toen pas naar de ha?
Nee,17 toen we gingen sámenwonen We zijn 22 april van dit jaar getrouwt @wendy: sorry, ik weet het niet,ik zou nog ff afwachten
@heitje: Dan kun je zometeen goed bonden met je beeb! Kind janken, jij janken, echtgenoot in de stress @Tante: Ach gos, gelukkig hoeft ze niet lang meer
Ja echt super om helemaal zelfstandig te zijn! Keek daar vroeger altijd al naar uit, om mijn eigen huisje ed te hebben... Hier op mijn 21e vriend leren kennen, op mn 22e gaan samenwonen...en nog niet getrouwd!