bannercheck EDIT: Hey!!!! Verspring stom ding t is middernacht geweest! EDIT2: Nou dan niet!! Dan check ik t morgen wel. Nu ga ik ECHT lekker naar mijn bedje.
*zwaai zwaai* En niet teveel klessebesse hoor, kan het nooit bijbenen anders morgenochtend! Welterusten allemaal! En Leeuw: werk ze!
ERG grote verrassing ja,ik was 18 jaar en schrok me dood haha! Het eerste wat ik deed toen ik bij de HA de deur uitliep? een überschattig babypakje gekocht Ik was dus 15jr verkering, 17 jr samenwonen ,18 jr zwanger,19 jr bevallen , 21jr trouwen, en bij geboorte van hopelijk 2e zou ik 22 jr zijn.
tis wel per banner verschillend .. Ik ga ff de was buiten hangen .... We zijn nog niet zo heel lang terug, ik ben de hele dag druk geweest op de camping onkruid gordijnen, buiten kant wassen e.d. Daarna ff snel een shoarma gehaald *JAK* gegeten honden uit gelaten, en gaan vissen.. Morgen nemen we de honden mee zodat we heeel lang weg kunnen blijven
hihi hebben jullie zitten wachten tot de banners verspringen hihi @tante: lees net dat je toch geen eitje hebt gehad (je dacht toch wat te voelen?) balen, maar gelukkig krijg je een gesprek hoe je nu verder kan... hopelijk kunnen ze eindelijk wat voor je betekenen... @leren kennen 14, 'verkering' 14, eerste keer 15, samenwonen 20, eerste kindje 25... tweede kindje hopelijk 27...
Hihi grappig, net als gister! Toen ging ik ook precies slapen!! Koffieteut ze!! En bedankt voor de *tip*
En dat hoop ik ook word volgende maand 22 dus zou eigenlijk moeten kunne. Maar dan moet ik in dit ZKH blijven .. Ik hoop zo dat dat kan, en ik gewoon nu eens alle miligrammen clomid mag gebruiken ipv alleen 50 mg. Trusten dames die gaa nslapen
Omdat ie dan dicht is... soches van 9 tot 12 en savonds van 5 tot 10.. Echt stom want meestal ga ik rond een uur of 11 heen en ben dan wel 1.5 á 2 uur zoet!
en meiden.. ik ben nu senior member... klets schijnbaar wel heel erg veel hier... hihi het is hier ook zo gezellig
nee de eerste was van me eisprong en deze van me NOD... ik weet niet precies hoe het werkt maar hij stond ineens op 11 mnden enz... dus moest nu me NOD invullen...
Truste Tante! Leeuwtje,zie nu pas dat je daarom zo'n nachtbraker bent! hahahah gelukkig maar,want ik ben altijd tot 2 uur snachts wakker. meestal eindig ik dan alleen
ja ik was er gewoon bijna van overtuigd, maar blijkbaar neemt me lichaam een loopje (nou ja LOOP ) met me .. ... Ach we zien het ook wel, hooop indd dat ze nu wat meer willen doen dan voor de operatie.