Nee ben er nog, was even met het tegenovergestelde van een twix bezig Maar ga zo wel afsluiten nog even douchen en dan slapen, morgen kinderfeestje van Linsey dus drukke dag bleh....
@timiris: aaah ok, werkt ie buiten het seizoen dan minder of nog wel voltijd? @tante: ja gelukkig krijgen we voor al dat werk een hoop geld terug, das het leuke eraan... ik hoef ook maar weinig te werken voor aardig wat geld (ben zelfstandige) dus das ideaal... als ik dan mn broertje zie die zich helemaal het leplazarus werkt voor wat ik in 10 uur verdien, vind ik het zo oneerlijk! maar ja, wat doe je er aan...
@Angel: Kinderfeestje, leuk! Gefeliciteerd Voor welke maand heeft Timiris je gependeld, wederom juli?
Buiten het seizoen werkt hij fulltime al kraanmachinist. Hij heeft eigenlijk elke maand wel overuren. in de drukke maanden zijn dat er 200 per maand, in de winter ongeveer 5o overuren per maand.
Precies.. ach we hebben het goed. Daar gaat het om, de vaste lasten die we nu nog hebben is een lachertje.. Mijn manneke is was Kapitein en gaat verder leren tot engineer (ofzo)
haha oke nou hier komt mijn verhaal... ik had huisarrest en mocht niet op de computer... mijn zusje wel. zij had een jongen leren kennen via een site en had er een msnverkering mee... ze hadden afgesproken in Tilburg (daar woonde ik) en Rob vroeg aan zijn vriend "heeft ze nog een zusje" dus mijn zusje zei jij moet morgen mee want ik heb een afspraakje en een andere jongen wil jou leren kennen... (ik had hem intussen op de cam gezien) nummers uitgewisselt en 's avonds gesmst.. op 11-10-04 ('s avonds) vroeg ik wat vind je van mij... hij zei ik vind je wel leuk en jij van mij... ik zo ik vind jou ook leuk. wat zou jij zeggen als ik je "verkering" vroeg. toen zei hij dan zou ik ja zeggen.. dus toen vroeg ik hem terwijl we elkaar nog nooit hadden ontmoet en hij had me nog nooit gezien ook niet op de foto.. de volgende dag gingen mijn zusje en ik naar het station om ze op te halen... het was een koude maar gezellige dag... en sinds toen zijn we bij elkaar na een half jaar "verkering" ging ik al bij hem en zijn fam inwonen.. en het leuke is, de dag dat wij elkaar leerde kennen (11-10-04) is ons nichtje geboren (van Rob zijn zus) dus ik was gelijk tante haha..
Oja wou ik ook nog zeggen, maar is augustus. Haar pendel twijfelde bij juli, maar gaf een duidelijke ja bij augustus, dus als dat uitkomt niet stiekum naar maart he, maar gewoon april Maar waarschijnlijk zal ik toch voor jou al weten of het raak is of niet dus weten we meteen wat we gaan doen, maart of april terroriseren
oww mijne maakte nooit overuren.. Mag niet in de scheepvaart. Dus werkte ie bij dat bedrijf maar 30 uren. En was die 6 dagen op Ameland en 1 dag hier want de boot had daar zijn haven en niet hier .. Ach we hebben het overleefd Angel LEUK KINDERFEESTJE.. tante komt ook.. over een jaar want dan heb ik me rijbewijs
nu over zijn werk hij is afgestudeert als Hovenier maar hij werkt in een kas.. er was nergens werk te vinden als Hovenier en nu zit hij alsnog in de planten.. hij gaat wel weer solliciteren bij een Hoveniersbedrijf..
@timiris: jeetje dan werkt hij ook veel! @tante: zo is het ook.. we kijken wel eens naar een ander huis, maar die is altijd duurder enzo, ik vind het nu vooral leuk om lekker ervan op vakantie te gaan enzo... een duurder huis komt nog wel als we meer kindjes hebben (hihi)
Aha Nou ja, we zien wel. Heb echt de neiging om voor mezelf te pendelen, 'Ben ik zwanger?' Deed ik vorige maand ook en toen gaf-ie 'Ja' aan, maar dat kan ook toeval zijn geweest