die van mij zegt het nooit.. Die zegt altijd dat weet je toch wel. als ik hem voor de 1000e keer vraag of die nog van me houd whahahahha
daarom...beter dan niets toch... net als met mijn verjaardag... ik hoef inprincipe geen cadeau's te hebben.. maar ik vind het leuk als overal verjaardagskaarten van mij hangen... en dat weet me ventje.. maar hij had geen kaart gekocht dus ik vroeg voor de gein waar is me kaart.. ging hij zodra de winkel open was naar de winkel om een grote winnie the pooh kaart te kopen ik weet niet wat het is maar ben gek op kaarten... ik bewaar ze niet (alleen de aller aller aller leukste zoals de winnie the pooh) maar ik vind dat leuker dan cadeautjes...
@tante: ok dat is dan afgesproken... ik hoop eigenlijk op een korte cyclus, want mn ouders komen over vanaf 6 augustus en als ik een cyclus van 29 heb, kan ik de 6e testen... ik wil ze zo graag een mooi aankomstkadootje geven...
Jouw gegevens heb ik niet meer, dus die moet je me even opnieuw sturen aub. Morgenvroeg zal ik hier dus even niet mee kleppen maar pendelen
Oh hoeft niet hoor,heel lief van je,maar ik zie dat je het druk genoeg hebt Het is voor mij geen must hoor
mijn prik bord in de wc hangt vol met kaarten kan ze gewoon niet weg gooien .. Zelfs die van me schoonouders niet en heb toch een hekel aan ze. whahaahha
dat herken ik... ik was 2 weken niet op de pc geweest ivm vakantie... na de vakantie ging ik kijken...had ik meer dan 40 aanvragen ik denk hoe krijg ik dat weg dus in 2 dagen gependelt en bij allemaal alleen de pendel neergezet en erbij geplakt sorry dat ik kortaf ben maar ben net terug van vakantie en heb 40 aanvragen... 1x getypt en de rest geplakt
de mijne belt me elke dag wel een paar x op om te vragen hoe het met me gaat en om te zeggen dat ie me lief vindt!
wij hebben altijd een verjaardag op valentijnsdag pff.. Rob zijn zusje is dan jarig...dus we kunnen dan niet zomaar zeggen we komen niet want het is valentijnsdag.. en ze viert het ALTIJD op de dag zelf pfff maar mijn ventje belt ook altijd om te zeggen dat hij van me houd..
Dames, het oude vrouwtje gaat richting bed!! Morgenvroeg ben ik er weer. Pendelen, stuur gegevens maar en morgenvroeg ga ik er weer even voor zitten Slaap lekker allemaal en tot morgen!! Knuffelsssss!!
Meiden, ik moet nu echt aan het werk. Ik blijf hier maar kleppen @Angel: Nogmaals bedankt, je doet je naam echt eer aan! *Knuf!*