Angel dat word een drukke dag !! en veel bijlezen hahaha Of het moet ineens heeel rustig worden hier Ben wel blij dat deze forum zich aan me telefoon aanpast zo kan ik altijd ff bijlezen als ik in de metro zit
@Goedemorgen Angel, ga maar wonder batterijtjes kopen misschien hebben ze ook mooie roze! Drukke dag... maar veel plezier
Whaha ben blij dat ik dat niet kan met m'n foon dan was ik 24uur perdag verslaafd!! Ja idd heel stom dat het beeld zo onduidelijk is buiten.. maar voor forum is dat niet erg.. lig nu trouwens met lappie op bed! en vanalles om me heen.. schaaltje meloen.. boekjes enzz hihi
Heb ze ook al liggen.. maar nog nooit gebruik van hoeven maken iedere keer toch die duivels die eerder kwamen!!! pff zal eens naar de houdbaarheidsdatum gaan kijken
hahaa ik ben te nieuwschierig altijd maarja ik mag morgen testen haha al heb ik al 2 nega testen gehad en voel me nu ook weer gewoon goed dus denk niet dat ik zwanger ben maar dat me lichaam nog van slag is van me MK
Hmm is wel frustrerend.. want toch heb je die hoop.. maar ik ben al een paar keer de laatste dag voor de nod ongi geworden duss dan laat je het wel.. (tenminste ikke dan hihi) je wordt ik haha
Goedemorgen Dames, Sow jullie hebben wel nog veel gekletst sinds gister avond En nog Dames die testen vandaag? Groetjes Nadine
volgens mij met je muis op je bureaublad staan en dan rechtermuisknop en dan moet daar iets staan over beeldscherm instelingen