ja is weer goed... heb de pagina opnieuw opgezocht om jullie doei te zeggen.... ga nu naar de rommelmarkt toe vanavond ben ik er niet.... ga lekker uit eten met de 2 mannen groetjes en een fijne dag
Oeps Pieter, joej joej hoor!! Zo wordt mama helemaal overstuur want dan kan ze straks niet meer goed op zp en geloof me.....vrouwen en niet op zp kunnen is met andere woorden niet aan te raden Sass ja ik wil roze batterijen!! Zou dat echt helpen denk je? Oh en meloen...zooooooo lekker!! Vindt dat echt heerlijk en tijdens de zwangerschap van Kaily kon mijn man ze niet aanslepen, was toen helemaal verzot op watermeloen! Melanina hoop toch echt niet dat je lichaam van slag is, maar gewoon dat je te vroeg hebt getest
ik zit ook steeds in gevecht met mijzelf, zal ik toch een testje kopen voor het weekend? Maar ik DOE het niet!ik weet hoe ik ben dan test ik morgen of overmorgen al en dan is het weer een grote teleurstelling...En ALS ik toch zwanger ben en een paar dagen overtijd ben dan zit je alweer bijna tegen de 5 weken zwanger aan, ook wel lekker. Die eerste zwangerschapsweken vind ik voorbij kruipen. Maar ja liever dat dan de tijd die voorbij kruipt tot je weet of het wel of niet raak is, die duurt ook ergggg lang
ik ben ook gek op alles wat lekker is, patat, chips, snoep,chocola noem het maar op! Fruit en groente neem ik meer omdat het goed voor je is
Ja groenten ook heerlijk, fruit wel lekker maar eet ik bijna nooit, op meloen na dan Ik moet snel gaan dames, tot strakkies.
i know maar het valt echt niet mee...ik wordt gewoon aangetrokken door het kruitvat, lijkt wel een snoepwinkel of een patatzaak waar je langs loopt terwijl je ontzettende honger hebt, ken je dat gevoel?
ik heb het al vaker verteld maar vorige maand had ik dus twee dagen voor nod licht posi test en drie dagen na nod alsnog ongesteld dat vond ik ook echt niet leuk dus ik wil liever niet meer testen voor nod
Kwas er toch nog gisteravond tot vrij laat bij 23.30 uur en vannochten om 8 uur al weer bij de pinken en nog moet ik 30 blz bijlezen pffff Dat ga ik niet redden. Heb alleen de discussie gezien over leeftijden, nou komt ie... 14 jaar leren kenne, 14 jaar verkering, 15 jaar 1e keer, 25 jaar samenwonen, 26 jaar gaan voor het 1e kindje. ennnnn roze batterijen, heeft dit nog met gisteravond te maken offe.......