Stuur maar even pbtje, maar nogmaals ik kan niet beloven dat het me vandaag gaat lukken, maar dan ga ik morgenvroeg wel verder
Ik ga ook afsluiten.. Heel misschien mag ik van mezelf vanmiddag de comp weer eventjes aanzetten hihi Dag lieve mensjes..
Angel je moet maar kijken waneer je tijd hebt hoor Rare was toen wij begonnen met beeb making zei ik steeds ik raak pas in feb zwanger en dat was ook zo helaas miskraam Nu zegt er iets in me hoofd september pas. Dus kijken hahaha
Heb je het onderzoek gehad? Wanneer krijg je de uitslag meis? Balen van de ongi hopelijk augustus een hele roze maand!!
Gek he die voorgevoelens, ik denk ergens wel dat het raak kan zijn en dat ik dan rondom 18 maart beval. 18 Maart is de geboorte- en sterftedag van mijn neefje en bij de zwangerschap van Jordy teste ik op 18 maart voor het eerst positief. Op 20 November ben ik bevallen en dat was de dag dat de ouders van mijn neefje 25 jaar waren getrouwd en op 18 maart 2 jaar na mijn posi test maakte mijn zoontje de eerste stapjes....dus ja ik geloof!!
pff er komt weer veel te veel rood naar binnegesluisd maar zo zie je maar hoeveel procent er echt zwanger raken in een maand Te weinig
Goeiemorgen meiden! Is er vanmorgen al wat meer roze bij gekomen, of nog helemaal niet (behalve Nadine dan?)? Ik heb vannacht zo ontzettend vast geslapen dat ik zowat niet wakker kon worden vanmorgen. Ik heb ook nog helemaal een raar hoofd ervan.
zijn je statistieken goed? Wel stel, och sprookjesactige gedachte dat ik eens een cyclus van 28 -30 dagen heb dan valt mijn ei 29-31 juli.... anders wordt het aug
@angel eerste onderzoeken over 2 maanden bekend en andere onderzoeken weet ik nog niet en verder mijn ongie dat is juist goed het moest opgewekt worden.
mijn nichtje komt over een uurtje ongeveer even langs met de kinderen, dus ik ga me even douchen en aankleden. Tot later meisjes.
Goeiemorgen allemaal! Ik zit nu op mijn werk even ZP bij te lezen, maar dat valt niet meer door al dat geklets! Gisteren zo'n drukke dag gehad dat ik niet eens tijd voor ZP had, heel erg . Ik las dat we roze hebben: Nadine gefeliciteerd!!! En voor alle ongi meiden, bale en succes in de volgende ronde . Ik slaap nog steeds slecht, droom erg raar, heel apart. Ik begin het nu wel spannend te vinden . Heb ik verder nog nieuws gemist?
@BabeBabe: Leuke banner, lekker roze! @Iedereen: Mooge / avond @Ego: Hier af en toe rare krampjes en steekjes, lijkt wel beetje op bandenpijn maar zou wel erg vroeg wezen Verder af en toe last van (.)(.)
Banner check , mocht ik morgen/overmorgen al mijn eisprong krijgen, wat ik wel denk.. (gezien bijna positieve ovulatietest gister) kom ik weer bij jullie op de lijst
hmm kon mezelf weer eens niet in bedwang houden hoor en heb gisteren een test gedaan... negatief...... zegt natuurlijk nog helemaal niets maar ben al wel beetje teleurgesteld... terwijl ik mega zichtbare aderen heb in mijn borsten en gisteren lag ik in bed en toen had ik zo'n zin in chocolo ( normaal noooiiit ) dat ik dus een halve reep heb opgesmikkeld hihi
En toen was het weer heel erg stil hier... Joehoe, waar is iedereen?!? @Dag: Oh sorry meid, ik zag je over het hoofd! *Schaam* Maar jij moet je ook schamen, 5 dagen voor NOD testen. We heten niet allemaal Nadine Braaf een weekje wachten en dan weer proberen