Ik heb elke maand zo'n btje dit zelfde patroon zeg maar, dus nee, ik ben er bijna 100% zeker van dat mijn ongi eraan zit te komen. Helaas!!
KABOEM! Heitje in tha house! Haha zo hallo, eindeloos paginas volgebept zie ik alweer! Krijg er een zweetsnor van! @vriendje leren kennen: op center parcs! We waren met onze vriendengroep daarheen en er was een plekje vrij, toen heeft een van onze vrienden zijn beste vriend meegenomen (die wij niet echt konden) en toen heb ik het hele weekend mn best gedaan om gezien te worden door hem Eind van het weekend zaten we daar samen in bad (met lingerie aan!) dus dat was geloof ik wel gelukt, hihi.. ;D @beroep vriendje: hij timmert een eind aan de weg! Is nu bezig een 2onder1 kap aan het bouwen met kdv ernaast. En daarnaast is ie veel aan het bijklussen, lekker een extra centje voor straks! @romantiek en mr Heitje: uhm dat botst geloof ik een beetje, haha! Hij doet wel heel lief een kaartje voor me schrijven met Valentijnsdag en onze verjaardag. En straks als we 5 jaar samen gaan we ook vast wat romantisch doen, maar dat komt dan van mij uit! Als het aan hem ligt, gaan we gewoon naar de pizzeria om te eten, hihi! @Angel: ik weet dat je voor mij al hebt gependeld dat het deze maand raak is, maar ik wil over een weekje graag weten of ie net zo volmondig JA-knikt als bij die van Leeuw! Dus mag ik em alvast reserveren voor over een weekie ofzo? Ik zie dat FF trouwens een ei bij je aangeeft op dag 18, dus jij bent zomaar een wat langere cyclus? Je temp is nu wel gemiddeld hoger dan voor dat kruis dus het zal best kloppen toch! En veel plezier met het feestje!! Morgen is je meisje jarig toch?? @Timiris: ik moet ook altijd lezen voor het slapen gaan! Of ik moet zulke uitputtende sex gehad hebben dat het niet meer nodig is .hihi .ow en jouw mannetje heet ook Tommie! Grappig! @Tante: whahaha lekker bezig geweest vannacht! Iejjj naaktslak, zooo gooor! @Wendysunnny: geen bloed geeft moed!! Ook balen van Susan joh! Maar wel goed dat jij ons op de hoogte houdt van haar ontwikkelingen! @ROZE: jeujjjj Jilly gefeliciteerd!! @Arka: neeeee niet ongi worden!! Je temp is trouwens wel hoog?? @Leeuwtje: ben je lekker vrij vandaag? PS3-ze!! @Mermaid: neeeeejjj weg bruinverlies! Scheeerrr je weg!!! Heheeee ik ben aan het eind!! Pfffff volgens mij heb ik wel 60 paginas bijgelezen!! Oja nog ff wat over mezelf vertellen om het af te sluiten Lag gister in bed en had toch een raar gevoel in mn doos! Alsof ik aan het sexen was met vriendje maar dan was het uber uber sterk gevoelig en niet leuk meer! Nog noooooit meegemaakt zoiets?! En mn temp is hetzelfde weer dus denk dat eitje is gesprongen, boobies beginnen ook gevoelig te worden! Zo...en de ochtend is zowat om, haha!
Ik ga me omkleden en met mijn dochter naar de stad. heb afgesproken met mijn schoonmoeder op een terrasje te gaan plakken
Hier net alles gezuigd en gedweild, nu nog even de tafel dekken voor zo en dan snel naar de DA en de kids ophalen van school. Als het goed is komt mijn moeder ook al eerder en gaat ze mee de kids ophalen, mijn zus en haar vriend komen ook vanmiddag omdat het gewoon zo zielig is dat als ik 2 weken van te voren de kids uitnodig dat dan nog de helft niet kan komen omdat ze al een andere verjaardag hebben Begrijp dat wel, maar ze heeft nu nog maar 2 kindjes over en zo gaat dat ieder jaar met Linsey als ook met Kaily (die had er nog maar 1 over op haar verjaardag) dus nu komen zij om het een beetje te vullen