NOD Juli 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door blackeyedgirl, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lynette84

Lynette84 Fanatiek lid

9 feb 2009
    1.473
    0
    0
    ziektewet/huismoeder
    Arkel city
    Blegh ben hier misselijk :(:) pfff werd echt vandaag misselijk wakker en piessen dat ik doe..... Vandaag komen bij mij de xtra sensitesten binnen ik zit als woeste hond te wachten op de postbode om het pakketje uit zijn handen te trekken. hahaha

Groetjes Lynette

2. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Angel: lief dat je zus met haar mannetje komt! En wel jammer zeg dat er zo weinig kindjes over zijn voor het feestje :( Ik hoop dat je meisje er niet mee zit!

3. Lynette84

Lynette84 Fanatiek lid

9 feb 2009
    1.473
    0
    0
    ziektewet/huismoeder
    Arkel city
    ohh en extra zweten iew bah ik ga maar eens douchen en maar wachten op de postbode.... ohh als ik hem hoor als ik aan het douchen ben........ heb ik denk ik een natte trap denk ik ...... LOL

4. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Heitje in tha house yeah!! *doet de carlton dans*

Oooohh ik dacht dat je temp rond de 37 zou moeten zijn??? Maar het is dus wel goed omdat hij hoger ligt dan voor het ei?? Whoepie, angelke krijgt weer vleugeltjes:D
    Oh en reserveer maar hoor meis, voor jou is er altijd een plekje vrij;)
    En dat gevoel wat jij zegt is dat niet alsof je in een achtbaan zit? Zo'n kriebelig gevoel?? Dat is PRECIES wat ik bedoelde!!! Whaaaa *doet de kriebeldans*

Tommie....is mijn mannetje naar vernoemd:D Volledige voornaam is Jordy-Thomas, mijn neefje heette Tommie;)

Timiris have fun!!!

5. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Haha Lynette, succes! (NOD-politie houdt maar even zn ogen dicht want 3 dagen voor NOD is toch eigenlijk wel beetje vroeg om te testen...)

6. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Gelukkig is ze deze keer niet ziek en komen er tenminste nog 2.
    De eerste jaren dat ze een kinderfeestje gaf werd ze doodziek, puur zenuwen. Nu is ze al dagen LASTIG!!!! Als ik vraag hoe het komt dan zegt ze ook "mama ik ben zo zenuwachtig" ocharm.

7. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Awww maar het is ook spannend, alle aandacht is ineens op haar gevestigd! Hoop dat ze er nu wel van kan genieten en een mooie dag heeft!

O en over je temp: hoeft echt geen 37 te zijn idd!! Als ie maar minstens 0.2 hoger blijft dan vóór ei, en dan nóg kan je een innestelingsdip hebben die opeens wel veel lager is, maar dat mag geloof ik maar 1x zijn...:)

8. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Ja dat las ik gister dat je dat nooit echt hebt gevoeld! Wahh moet er niet aan denken!
    Wel es met een vibo geprobeerd??

9. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Oooh ok ik begin het beetje te begrijpen met die temp, pff wat een gedoe ook he bah;)

ja en wil niet weten hoe dat volgend schooljaar gaat als ze de communie gaat doen, in en overvolle kerk.....denk dat ze flauw valt haha

10. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Hahaha ik heb er geen problemen mee, sex wordt er niet minder lekker van;) maar goed dat zegt iemand die ook niet weet wat ze mist natuurlijk:D
    Nee nog nooit vibo's geprobeerd, ooit eens een pretpakket besteld en daar zat er 1 bij, maar toen we dat aanzette was het net alsof ik een kettingzaag aanzette dus die lol was er meteen vanaf hahaha.
    hebben nooit gebruik van het pakket gemaakt en zo weggeflikkert;)

11. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    NOD politie houdt z'n ogen helemaal niet dicht!!!! Maar ja...ik zit net te verkondigen dat ik ook 3 dagen voor NOD heb getest....dus kan hier eigenlijk niet zoveel aan doen....hihi

NOD Commandant
    Chicken

12. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Zwangere dames mogen helemaal niet tegen gesproken worden dus ja commandant u heeft gelijk!!! Allemaal luisteren naar Chick!!!!;)

13. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Dames ik moet er weer tussenuit piepen.
    Niet teveel kletsen hoor anders ben ik vanavond weer anderhalf uur aan het bijlezen;)

Hele fijne dag allemaal!!!

Knuffels xxx

14. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Goedzo Angel!!! Meeveren noemt Kluun dat...hahaha

15. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Nou Angel als je niks mist is het ook goed natuurlijk! (koop een vibo! Je hebt als het goed is ook stille!)
    He? Wat? Wie zei dat? Waar?

16. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Hoe toepasselijk hahaha:D

17. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Ja ik MOET ook echt afsluiten, wil zo naar vriendinnetje toe, op de fiets en het is een pokke-eind (maar ik heb niet gesport dus moet van mezelf..maar dan moet wél het zonnetje terugkomen!) en ik moet nog aan de schoonmaak, gekkehuis hier!!

18. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Whuahaha ik zal het eens aan mijn ventje voorstellen *ziet haar vent al als een blije puppy over het internet gaan ervoor*

Moet nu echt gaan dames, tot vanavond!!! Kus kus

19. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Goed zo Chick! Streng blijven! Kunnen de meiden hier wel gebruiken! :D

20. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Angel: veel plezier met het feestje nogmaals!
    Rest: dahaaag! Tot later!
    xxx

Deel Deze Pagina