ja we waren met zijn drieen en dan gaat schilderen lekker vlot opruimen is minder maar hoort er ook bij. moet ramen nog zemen en zo.... ik vind ZP veel leukerder en daarbij ben ik ook nog eens heel moe... terwijl ik toch gewoon van gister half 12 tot vanochtend 8 uur geslapen heb. langer dan normaal.
Zo t is weer lekker druk geweest hier. En nog even voortgeborduurt op de sexpraat van gisteren, haha. Eigenlijk heb ik verder niet veel te melden. Ik heb zin om te slapen, ben een btje moe. Moet eigenlijk het hele huis nog stofzuigen, maar heb ik nu echt GEEN zin in. Ik doe t morgen als ik uit mijn werk kom wel ff.
waar zullen we het eens over gaan hebben? het weer? de crisis? vakanties? het is weer is hier mooi maar ja ik zit binnen op het werk... de crisis merk ik nog niets van maar leef met iedereen mee die er last van heeft Vakantie heb ik helaas er alweer op zitten... gaan jullie nog? Of nog leuke dingen in het vooruitzicht?
melanina balen, volgende keer beter Ik ben nog steeds niet ongesteld.. wel vreemd of het moet nog komenl.
@dag ik ga 25 juli op vakantie naar noord frankrijk op een camping in een sta caravan het plaatsje heet buzancy ofzoiets even een weekje weg dan nog een week thuis dan weer werken en dan is mijn zoontje 3 wkn bij zijn vader en als hij terug komt dan heeft hij ook verjaardag gehad vertel ik hem dat hij grote broer wordt. zal hij super vinden hij maakt me gek wanneer er een baby komt.