ze heet Angel,, .. Ze was zo onrustig vandaag, net dook ze in het dekbed van me zusje en toen lag er een plass woehoee.. Eindelijk van die dikke pens af..
Kan een poos duren.. Ze zijn op de camping (want daar zijn ze 6 weken) aan het wedden waneer ze gaat bevallen. En stom toeval me moeder heb als enige op morgen gezet.
Heeeeey whaaaahhhaaaaah dat had ik nog niet eens gezien. Mijn vriend wil graag in Augustus trouwen op een vrijdag dus dan werd het 6, 13, 20 of 27. Nou de 27ste is mijn moeder jarig en daar heb ik al 6 jaar geen contact meer mee (wat ik heel erg vind) en dan wil ik niet op die dag trouwen. De 20ste zit er te dicht voor op vrijdag de 13e wil ik niet trouwen dus dan blijft de 6e over.
Ik kan me voorstellen dat een hond, net zoals een mens, op een gegegeven moment ook genoeg heeft van die dikke buik.
Vrijdag de 13e had ik juist wel een leuke datum gevonden. Wij zijn getrouwd op donderdag de 11e. Ook leuk, het gekkengetal
het gaat ook precies het zelfde als bij een mens is me opgevallen.. De eerste 2 weken was ze misselijk de derde en vierde heb ze genoten de 5e en 6e veel plassen de 7e steunen en kreunen de 8e veel maagzuur en de negende weinig beweging in te krijgen
Hallo! hoe is het hier?!? Man is bed op zolder aan het opmaken. hij wil een avond echte nachtrust hebben... Ikke... WAT! jij mij zwanger maken en mij alleen laten met de ellende! Gloeiende gloeiende! hihi... Ach, hij doet maar. Natuurlijk alleen maar voor vanaaf... Echt niet nog een keer! Heb ik het hele grote bed voor mij alleen vanaaf.
dan zou ik heel gauw beginnen met vastleggen want iedereen wil die datum.... Als je dat nog niet had gedaan... wij hebben het gemeentehuis al vast staan weten we zkr dat we dan kunnen trouwen en de rest komt dan nog wel...
Tja, da's lastig. Het zal niet echt goedkoop zijn, maar ja, als je t heel graag wilt.... Ik zou ook gelijk de kosten dan morgen maar even navragen.
me zussie dr blokkies beugel was 1200 euro. Me pa moest vooruit betalen :S kreeg het later pas terug van zorg instantie
@Muur: Waarschijnlijk houdt het geluid van de rollende kiezelstenen je man wakker. Je bent zwanger van de Rolling Stones!
Hallo Tante, ja goed! Sorry dat ik gister of was het eergister niet zo veel terug heb gesmst... Was echt belachelijk op mijn werk. had ik al verteld... THE BITCH is gone! Wink wink! juig juig!