vorige ronde had ik ook op woe eisprong en dan op woensdag terug ongesteld. Zou inderdaad vandaag geweest zijn heb nog eens je truuk gedaan muurtje met de tampon, maar enkel wat bruin slijm...
@ Teleac... nee, dei kijk ik maar niet meer... Veel te link. hihi Maar het maakt niet uit... Ik was b.v. het Prenatal reclame boekje door aan het lezen... En ik lees iemand zijn verhaal en er staat... ik ben zwanger. Dan zit ik te brullen... Whahaha. Om gek van te worden... hihi
Zou je dat echt willen? Echt niet joh!! Muurtje wat gaaf zeg, huilen bij de reclame van de prenatal haha ocharm!!
Nog ff geduld en dan mag je stiekem ook meespelen met je kindjes! Lekker knutselen, zwemmen en op alle knopjes van het speelgoed drukken die geluid geven (zodat je niet meer voor lul hoeft te staan in de speelgoedwinkel als je iets van jezelf in MOET drukken, ghihi)
@ Arka, als die rode krengen nog niet door gebroken zijn en je temp is niet verder gezakt... zou ik nog een testjes wagen... @ Vergeten? Wat is dat? Heitje, dankje... morgen is ie weer anders als het goed is.. omdat ik dan 11 weken ben. WHAHAHAHA!!! 11 WEKEN! Mijn hemel! J*z*s allemachtig! WHA!! da's snel... sorry, even een shock moment...
Ohjee jij hebt nog veel te leren zodra je alleen maar speelgoed hebt dat geluid maakt ( en geloof me er is nog maar bitterweinig zonder) ga je het 's nachts de batterijen eruit halen
Huh maar dat is dan toch dag 15??? woe 1 do 2 vr 3 za 4 zo 5 ma 6 di 7 wo 8 do 9 vr 10 za 11 zo 12 ma 13 di 14 wo 15 Zie je??
@Angel: Big boys don't cry, ze krijgen het alleen koud @heitje: Ja, daar kijk ik zo ontzettend naar uit! Kom op beeb, schiet eens even op!
goed ik ga in mijn bedje kruipen. Plan voor morgen: temp nemen indien niet gezakt en geen ongi: testen als negatief... dokter bellen? pfffffffffffffff geen zin in
Haha i know, kreeg laatst al bij mn vriendin met baby zo'n donkerbruin vermoeden dat al die geluidjes wel eens heeel vermoeiend kunnen worden!
@ Leeuwtje, wat houd je tegen? Ik ga gerust in het badje in de tuin zitten kliederen. hihi. De buurkids komen er dan bij... hihi. Heb trouwens vandaag zo'n knikker baangekocht zodat mijn neefje er zaterdag mee kan spelen.. Enne die grote jonge van mij die moest m natuurlijk ff testen. Dat ding staat hier heel prominent naast mij te staan... en te lonken... gooi maar een knikkertje in mij... toe maar! En ja hoor! hij doet t! hihi
Arka, als FF gelijk heeft, is toch écht morgen pas je NOD meis, berichtje gezien op de vorige pagina?
UHHU!!!!! Tip: Koop never nooit een furby!!! Zie dat ding maar eens uit te krijgen leeuwtje die van mij is geen big boy, soms nog erger dan zijn zusjes
Als je mijn ronde van ervoor bekijkt en telt vanaf dag na ei: 13 dagen Als je zelfde telling doet deze ronde dan moest ik vandaag toch ongi worden?
Wat houdt me tegen? Ik zit op mijn werk en het is winter hier In bad speel ik trouwens wel graag met badeendjes en plastic bekertjes