nee dankje, net een halve zak m&m's opgevroten... was wel lekker, maar ben nu misselijk leeuwtje:ik wil wel proefkonijn zijn hoor... als je wilt oefenen met pendelen zal ik je mn gegevens pb-en... pff heb net een stukje van Trees dr blog gelezen, echt huilen!
zij zit veel bij miskraam, waar ik ook regelmatig meelees sinds mn miskraam. ze heeft al 7 vlindertjes en zit nu ook wrs in een miskraam...
ow dat is echt vervelend voor Trees... dat wens je niemand.. hopelijk komt het ooit nog goed en kan ze een mooi wondertje in der armen sluiten..
Ohh dat is zeker vreselijk al 7 miskramen ik ben er als de dood voor dat het bij mij zal gebeuren als ik zwanger ben. Hopelijk mag zijn snel een mooi gezond wondertje in haar armen houden.
gaan jullie verder nog iets leuks doen?? kan niks bedenken.. morgen moet ik het truitje van me ventje weer opnieuw maken (die hobby van mij en dan een klein shirtje met een ajaxteken) het plaatje was te klein dus Amsterdam kan er niet op... morgen krijg ik een nieuw plaatje en dan moeten de steentje er weer allemaal afgehaald worden :S
heej er gebeurd hier ook niet zoveel eerlijk gezegd... @naliey: jeetje dat gepiel zou niets voor mij zijn, word al zenuwachtig als ik eraan denk hihi @lynette: spannend hoor, voel je al iets? wanneer ga je testen, vrijdag/zaterdag?
Op dit moment dat het niet raak is omdat er weer ongi krampen zijn. vanmorgen (gisteren) dacht ik van heey deze symptomen heb ik nog niet gehad dus mischien zal het?? Dus pff nog 2 daagies afwachten
@naliey ik weet het niet wil afwachten tot zaterdag want tot nu toe bijna elke keer op zaterdag ongi geworden..... en aan de andere kant het liefst nu nog. Zucht
ik hoop dat je snel meer weet... en dat die vervelende "ongi"krampen snel voorbij zijn... en ik duim voor je dat je snel een posi test hebt... voor iedereen natuurlijk
@Lynette: Wachten duurt te lang, maar jij hoeft gelukkig niet lang meer Ik ga er echt vandoor, toedels!
maar ik ga me bedje opzoeken denk ik... me lichaam wordt boos haha.. maar was gesellie in gesprek met me nicht..