sorry lukt echt niet om er een duidelijk foto van te nemen is ook echt licht streepje.... och jee weet echt niet wat ik ervan moet denken
ik ga het nu toch wel spannend vinden, mijn banner zegt nog 6 dagen, zelf ga ik maar uit van mijn langste cyclus, dat betekent dan nog 10 dagen..... we hebben voor al mijn cyclussen wel goed geklust!
@ Arka, ik hoop dat je idd morgen een positieve test in handen hebt!!! @ Kippetje! Hallo! hoest?!? @ Yootje, goed geklust... (aplaussssss!!!) spannend! @ hallo andere die ik niet genoemd heb...
heej Muurtje, hoe is het met je? groeit je buikje al? ik zie dat je al op 11 weken zit, wat gaat dat vlug zeg!
@ ARKA!!!@ WHAHAHAHAA!!! LAs net de vorige pagina!!! Je hebt gewoon een lijntje!!! WHA!!! Nou, die wordt morgen stukken donkerder! Ik voel het gewoon aan mijn water! Ohhh wat spannend!! Vriendin had later op de dag nog een test gedaan... en die was toen positieverd dan in de ochtend... Hemeltje lief wat maak jij het spannend!! Super cool! Heb je trouwens buiten al in het zonlicht geprobeerd een foto te maken? En het foto toestel op closeup te zetten? Werkte bij mij bij mijn 1e lijntje... En als het precies 10 min later was is het dus wel een goede lijn!!! JOEHOE! hoe ligt deze ook mag zijn.
ik kom later nog even piepen ik ga nu proberen mijn gedachten te verzetten en hopen dat er geen rood komt.... Bedankt voor al jullie steun! xxxxxxx
@ Yootje! Hoi! Ehm... buikje ga ik ff in mijn album zetten... momentje. Staat wel al op de site, ben m alleen hier vergeten te plaatsen. Hier gaat t wel goed. Voel alleen weinig onder in mijn buik. Dat beangstigd mij wel eens. Maar dan heb ik zo nu en dan een heftige steek of zo'n hele zachte en dan denk ik ach... over 2 weken weer een echo.. en dan zal ik een prachtig kindje zien met een kloppend hartje en als het goed is mag ik t dan ook horen. Ik vind het zooooo spannend! Ik dacht dat ik gek werd van het wachten tijdens het nod gebeuren... maar dit... dit kan je echt bij de keel grijpen... NE ik hoop zo dat jullie dit ook allemaal mogen hebben!!!
wat spannend! over 2 weken de echo! ik kan me ook wel voorstellen dat je meer wilt voelen in je buik, alleen al om te weten dat het goed zit! maar je gaat me toch niet vertellen dat je nu nog erger aan het stuiteren bent, dan voor je nod?!?!
@ Mermaid, ja, gaat opeens hard he? Het idee gewoon... dat ik over zo'n 6 mnd mama zal zijn. WOW! beangstigd mij ook wel weer zo nu en dan. En soms zoooo gaaf! @ Ypptje, nou, eh... ik stuiter af en toe best wel hoor... Nu wat minder dan in het begin. Maar tegen de echo aan dan begin ik denk ik weer. hihi...
@Arka....ik ken dat. Had ik de eerste zwangerschap ook. Ik had de test weggegooid en ineens had ik toch een gevoel dat ik nog even wilde kijken. Stond er ook een licht streepje na 10 minuten. Ik heb meteen nog een keer getest en ben er bij blijven zitten en toen had ik toch echt weer een streepje.....SPANNEND MEIS!!!!!