NOD Juli 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door blackeyedgirl, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    whahah sue ja ik hoop het!!! het zou wel mooi zijn, ik probeer niet op kwaaltjes te letten en er zo min mogelijk mee bezig te zijn...ik heb wel een pendel voor deze maand :D en ik hoop het met heel me hard, maar moet nog even paar daagjes afwachten :D:D maar hoop samen met ninoshka posi te testen, dan zijn we en tegelijk getrouwd en tegelijk zwanger zou dat niet cool zijn?

dank muur!! ik ga ff je babykamer spulletjes bekijken :D:D

2. Ninoshka

Ninoshka Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.394
    1
    0
    Docent
    Zuid-Holland
    Hai Maaiky! Nee wij zijn ook niet weggegaan. M'n 'man' (moet nog even wennen om dat te zeggen, haha!) heeft net een nieuwe baan dus kon nog geen vrij krijgen. We gaan waarschijnlijk later in het jaar nog wel weg. En jij? Hebben jullie plannen daarvoor?

Ik zit een beetje met een raar gevoel thuis. Vorige week was mijn laatste week qua werk want nu heb ik zomervakantie. En er valt nu ook opeens niets meer te regelen qua trouwen. Moet ik me als een echte 'huisvrouw' met het huishouden bezig gaan houden enzo. Moet mezelf echt een beetje bezighouden...

3. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    maar nu gaat het goed, 3x IS scheepsrecht, over iets minder dan 8mnd heb jij een pracht beeb in je armen!! knuff

4. 3kats

3kats Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.235
    0
    36
    ik had zondag een positieve ovutest, als mijn ei maandag is geweest dan kan het nog net dat ik mijn eisprong heb op vakantie. we hadden die zaterdag geklust en maandag ik hoop dat het genoeg is om niet ongi te worden!
    we gaan naar Hongarije.. heerlijk op de camping
    gaan jullie nog op vakantie?

5. Ninoshka

Ninoshka Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.394
    1
    0
    Docent
    Zuid-Holland
    En ik heb nu natuurlijk alle tijd om me te focussen op m'n naderende ongikramp. (of is het iets anders??)

Ik vind ook dat we allebei roze moeten de 21ste hoor Maaik!

6. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    whahaha nee niks huisvrouw, getrouwd is wel vrouw maar geen huissloof ;) je hebt vakantie!!! dan moet je genieten! en niet te hard werken denk erom!!! en nog mooier, het is vakantie we moeten posi testen :D:D

nee wij gaan ipv op vakantie mijn oude autotje inruilen ivm de slooppremie is dat wel aantrekelijk :D en tja zo groot is de porto niet dus keuzes maken he ;)

7. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    als ik het goed lees kan je zwanger op vakantie gaan!!! ja ook dan kom je zwanger terug dat wel, maar misschien ga je er al zwanger heen!! hihi dat zou mooi zijn!! lekker hoor even helemaal er tussen uit!

8. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    ik ga ff de was op hangen, tot laterzz XxX

9. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Ninaschka! Jij ook van harte gefeliciteerd!!! JOEPIE! NOg een getrouwde vrouw... die niet meer in zonden leeft. hihi

Gek he? dat is mijn man, nee, mijn man die... enz... hihi

10. 3kats

3kats Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.235
    0
    36
    ben er ook vandoor!
    xxx

11. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Hey Muur!!! Voel me prima hoor. Beetje steken zere borsten en geen eetlust maar verder alles goed! Met jou ook? Hoop maar dat het zich vasthoudt, maakt niet uit hoe ziek ik moet worden :):) Zeg ik nu...

Maaiky en Ninoshka: Wist ik niet, zou wel gigantisch gaaf zijn hahaha!

12. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    ik ga ook maar wat doen... Zit heir al de hele ochtend.. niet goed. hihi. Doe zo helemaal niets. hihi

Dag lieverds!

13. Ninoshka

Ninoshka Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.394
    1
    0
    Docent
    Zuid-Holland
    Maaiky, ja je hebt gelijk, ik ga zeker niet te hard werken hihi. Moet wel ook de was zo ophangen....

Muurtje dankje! Ja echt grappig inderdaad dat je het steeds over je 'man' kan hebben. We hebben er veel lol om! Hij ook: oh, wacht, dat moet ik even aan m'n vrouw vragen. hahaha Alles opeens in serieus overleg!

14. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Ik heb een goed gevoel bij jouw zwangerschap. Hoe zit het met je eigen gevoel?

15. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    ik ga eens kijken of ze die hier in belgie ook verkopen in het kruidvat

16. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ sue, heb je trouwens al iets vernomen over je sollicitatie??? Ik duim voor je!

17. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    zijn er nog testers vandaag?

18. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Ja, ik spreek uit ervaring. hihi. Tijdens ons Brugge uitje 2 wk terug met school... heeft collega testjes gekocht. hihi. En ze teste positief!! hihi! Joepie!!!

19. Ninoshka

Ninoshka Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.394
    1
    0
    Docent
    Zuid-Holland
    @ Muur, gaat het goed met jou en je kiezeltje?

@ Suekes, ik heb je nog helemaal niet gefeliciteerd. Wat fantastisch dat je zwanger bent!! Supergefeliciteerd!!!!

20. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    zo .. het weekend zal er weer door veel meiden getest worden.. spannend

ik wil nu eigenlijk het liefste zo lang mogelijk wachten... dus probeer me in te houden.......

Deel Deze Pagina