ik ben er van tusse even op visite geniet van de mooie dag allemaal!!! XxX enne heitje, niet gek worden hoor!! prttig gestoord is genoeg
Blij dat je mijn omschrijving begrijpt en uuhh ik dacht dus al dat ik gek werd, ik loop hier ook al een aantal dagen mee, maar was zo bang dat ik het me inbeelde. Heb dit de vorige maanden niet gehad
Ben echt bang dat het een blaasontsteking is! Maar heb dat nooit nooit gehad dus weet niet hoe het voelt! Zijn er meiden hier die wel es een blaasontsteking hebben gehad? Is het dan ook übergevoelig in je vagina? Die hele wand van binnen zeg maar??
@ Angel, dankjewel @ Maaiky veel plezier, en tot later weer! @arka, wat spannend voor jou zeg! Hopen op snel een dikke vette positest @ Wendysunny, voor jou ook!
Hoi Heitje! Ik heb wel blaasontsteking gehad maar dat deed vooral heel veel pijn in m'n blaas, vooral bij het plassen hele pijnlijke steken. Maar ik had geen pijn in mijn vagina zelf vanbinnen.
Ja dat heb ik dus ook en ook geen idee hoe een blaasontsteking voelt, maar zelf mijn mannetje en ik kunnen het even niet gezellig hebben het is zooooo gevoelig dat ik er niks aan kan hebben Ik snap er niks van??
Bij mij doet het niet echt pijn maar heb wel het gevoel dat ik van binnen beursig ben en moet vaak plassen..... maar ja drink dan ook best veel water op een dag dus loopt goed door zeg maar....
ik heb ook geborduurd maar dat is niks voor mij... van mijn schoonmoeder geleerd.. zij is trouwens helemaal gek op forever friends beertjes...hihi..
Ja we hadden dan wel afgesproken om samen zwanger te raken, maar de kwaaltjes hadden we geen deals over haha en deze is niet fijn dus had je best mogen houden of had ik hem eerder en had ik hem mogen houden?? Verder hier eigenlijk alleen een spierpijngevoel in onderbuik en liezen, alsof ik het verrekt heb?? Oh en zo nu en dan bloedend tandvlees Geen pijnlijke boobs of tepels, niet echt mega misselijk (ja van de soesjes net haha), dus ik heb er echt geen idee van
Tante gefeliciteerd met de pups! Ninoshka, thankssss!!!!!!!!!!!!!! Muurtje, heb je ge-pb-t, kun je het later lezen zonder te zoeken
Geadviseerd wordt te plassen na het vrijen. Hiermee worden bacteriën weggespoeld die rond en in de urinebuis zijn gekomen. Dit heb ik dus de laatste 4 dagen juist niet gedaan, omdat ik nog een tijdje wilde blijven liggen zodat de zaadjes goed naar binnen konden zwemmen!
Ik blijf altijd 5 tot 10 minuten liggen en daarna ga ik plassen. De zwemmers die dan eruit komen hadden toch niet voor een zwangerschap kunnen zorgen ivm zwakte. Ze zeggen dat de echte zwemmers al heel snel binnen zijn Nu ben ik echt weg, doegies!!
Weet niet hoelang jij het al voelt? Dit is voor mij nu de 3e dag en vindt het echt niet leuk meer... Voor de rest heb ik nog nergens last van, alleen wat steekjes in tepels maar dat heb ik wel vaker gehad. Oehh lekkol, slagroomsoesjes! Maar idd bleehhh ook misselijkmakend!! Borduren: LEUK! Heb altijd wel een borduursel waar ik mee bezig ben
Wooohoooo Heitje heeft een kruis en een pijnlijk kruis van het klussen hihihi! Mooi meid (dat 1e dan he!) Mooi ik een goeie echo 27 juli en jij een vette positest! DEAL?
Ja dat heb ik ook gehoord...het hoeft ook niet per se maar ik dacht, laat ik het es proberen...en wat me opviel was dat ik daarna ook niet echt meer kón plassen...vond ik al gek en nu dus dit... Nou ja, ik loop me vast druk te maken om niks... hoop alleen wel dat het snel weggaat want wil geen blaasontsteking hebben... Ben nu net naar de wc geweest en heb het gevoel alsof ik weer mega-nodig moet! Grrrrr