Sorry voor al mijn geklaag de hele dag hoor, haha werd ff paranoïde geloof ik vanmiddag.... die blaasontsteking verklaart trouwens wel een hoop! Heb extra pijn in mn rug en lees net dat dat ook een kenmerk kan zijn...en 's ochtends bij het wakker worden moest ik ook elke keer mega-nodig naar de wc, en dat terwijl ik juist 's avonds steeds vergat om wat te drinken... Nou ik hoop dat het snel over is... Maak me alleen wel een beetje zorgen want de aankomende dagen zijn qua innesteling best wel belangrijk! En nu moet ik van die troep slikken! Heb er een topic over geopend bij het zwanger worden met de vraag of het kwaad kan in die dagen...
Heitje dus toch een blaasontsteking. Wat ontzettend klote meis!! Maar 9probeer) je niet te druk te maken om de medicatie, als ze gebruikt kunnen worden tijdens de zwangerschap zullen ze weinig kwaad kunnen denk ik. Maar wanneer is het nu eigenlijk begonnen? De klachten die het gaven kunnen die jou niet het gevoel gegeven hebben dat je ei is geweest?? Chelle weet je, niet te lang meer denken, je bent gewoon zwanger van een jongen Mermaid, hopelijk morgen een mooier dagje voor je meis!! Naliey heel veel sterkte bij de DA met je kat!!! Ik ben weer weg, mannetje is is thuis dus we gaan Linsey verrassen met haar cadeau's!!! Doeg dames knuffel xxx
Angel volgens ff is mijn ei op dag 13 geweest... En weet je nog dat ik die avond zei dat het ineens zo brandde en tintelde in mn buik? Dat is vast het begin geweest van die blaasontsteking want dat gevoel was voor mij ook nieuw. Mn ei heb ik wel gevoeld maar wanneer ie precies gesprongen is weet ik niet, kan ook best een dag later zijn geweest! Ik weet namelijk niet hoe nauwkeurig dat meten is en of het echt zo is in die temp dip! Ik hoop dat mn temp nog een beetje gaat stijgen de komende dagen! T zal iig niet liggen aan het klussen! vind het alleen niet zo'n prettig idee dat ik pillen moet slikken in de week na mn eitje.. Veel plezier met de cadeaus!
@ heitje, als de HA zegt dat je deze tabletten mag nemen tijdens de zwangerschap en zwanger worden dan moet het volgens mij ook wel kunnen. Je zegt zelf dat je het aangegeven hebt duzzz Maar kan me wel voorstellen dat je het geen prettig gevoel vindt. Toch moet je van die blaasontsteking af anders wordt het van kwaad tot erger en dat wil je toch ook niet.
Hoi Dames Net terug uit de stad en heb gekocht: Boek van Kluun Help ik heb me vrouw zwanger gemaakt kaartje van in verwachting met mooie tekst er op 2 paar mini sokjes haha 1 mutsje 1 paar slofjes. En een rompertje met daar op PAPA is de aller aller liefste. En een speen die had hij al eerder gekregen van me met de tekst PAPA is de beste En heb ik nog een potje (fruithapje) olavarit gekocht als toetje na het eten. Als hij daar vragent naar kijk krijgt hij de kaart met de test er in en dan het kadotje. Ohh en die BH setje die heb ik dan aan als tjah hahaah echt toetje LOL Groetjes Lynette
Ohh heeel leuk Lynette! Moet je het dan eerst nog de hele maaltijd voor je houden dan, tot het olvaritje aan toe? Heel veel plezier! Mooie lingerie ook!
@ Heitje, vervelend joh blaasontsteking! Maar nu heb je in ieder geval wel zekerheid en met zo'n kuurtje is het vast snel weg. @Lynette SUPERGEFELICITEERD!!! @ Naliey, nou wat naar van je kat. Hoop dat de DA snel kan zeggen wat het is, succes! Nog 3 kwartiertjes wachten zet 'm op! Ik ga nu eten maken, heb hongerrrr!
Haha het is een snelle hap kibbeling dus snel aan het toetje en ik ben verlost van dit grote mooie nieuws. En dan over een paar weken de rest..... Maar denk dat ik het me moeder nog eerder vertel. maar hoe? Groetjes Lynette
@lynette:leuke cadeautjes voor je man hoor! maarre wel lef zo midden op de dag testen 2 dagen voor je nod, ik durf het niet hoor, ben veelste bang voor een nega test
hier dito, zit er steeds meer over te denken om de auto in te springen naar de KV te rijden maar ik doe het niet ik doe het niet ik doe het niet ik doe het niet ik doen het niet ik doe het echt niet.
ik heb gister tegen eigen zeggen in toch 2 voor 5 gekocht bij kv, maar ik ga zeker niet zonder ochtendurine testen..
@chelle, voor ons allebei ronde 5, nog twee dagen tot nod, ik heb een goed gevoel wat betreft zwanger zijn wat jij?