ik heb ook een pendel voor juli een jongen en zelfs een keer voor juli een tweeling(twee jongens hihi)
goedeavond net kapsalon naar binnen gewerkt kijken hoelang dat binnen blijft Verder geen ongie dus weet echt niet waneer ik me banner aan moet passen dus die is ff niet goed Ben offiecieel mits ik die druppels niet mee tel 1 dag over tijd en ben nog schoon dus morgen of het weekend komt de ellende Lynette gefeli Las iets snel over guppen ik zoek ze nog hahaha dus woon je in de buurt dan hou ik me beschibaar haha
Hi dames, Hier nog een late aanmelding NOD juli en ook gelijk een vraagje.... Ik knip en plak even uit mijn vraag bij "anticonceptie" anders moet ik het verhaal nog een keer helemaal typen en heb daar helaas nog geen reactie gehad: "Op 23 juni jl. heb ik na 5 jaar mijn koperspiraal laten verwijderen. In de afgelopen 5 jaar ben ik heel regelmatig ongesteld geweest met een cyclus van 30 dagen. Ca. een dag voor ik ongesteld moest worden kreeg ik altijd kramp in mijn buik en soms al wat roze verlies. Na het verwijderen van het spiraaltje heeft mijn gyn een echo gemaakt, waarna ze vertelde dat het wel eens moeilijk zou kunnen worden om zwanger te raken, daar ze de zogenoemde kralenkrans zag, wat eventueel zou kunnen duiden op PCO. Ze zij ook gelijk dat het een probleem KAN zijn en dat we ons geen zorgen hoefden te maken. Zeker het feit dat mijn cyclus altijd zo regelmatig is geweest was een heel goed teken. De eerste dag van mijn laatste menstruatie was 14 juni jl. Vandaag, 15 juli, nog steeds geen menstruatie te bekennen. Ook mijn buikkramp blijft tot nu toe nog uit. Verder voel ik me prima, geen rare symptomen of wat dan ook. Deze maand ook geen sex gehad tijdens mijn, volgens de calculator van deze site, vruchtbare dagen. Echter wel een dag of 3 erna... Ik heb helemaal niet het gevoel zwanger te zijn en heb dus ook nog geen test gedaan. De enige vraag die ik heb: is het zo dat je met een koperspiraal een onttrekkingsbloeding hebt, zoals bij de pil? En dat mijn cyclus de afgelopen 5 jaar misschien wel fake is geweest, ik helemaal geen eisprong heb? Ik kan hier geen duidelijk antwoord op vinden op internet..." We zagen afgelopen ronde eigenlijk niet als een ronde en hebben dus ook niet geklust tijdens mijn vruchtbare dagen. Maar ik ben vandaag, inmiddels de 16e, nog steeds niet ongesteld. Zijn mijn (.)(.) normaal gesproken gezwollen voor mijn menstruatie, nu is er niets aan te zien... Wij willen zo graag met ronde 1 beginnen en snappen even niets van mijn lijf, help! Verder voor de mensen die inmiddels zwanger zijn super gefeliciteerd en de mensen die, net als ik, op het wachtbankje zitten, veel succes! Hoop in ieder geval dat ik, tot ik duidelijkheid heb, nog even gezellig met jullie mee mag kletsen Liefs
gezellig meekletsen mag natuurlijk altijd. We zijn er voor je om je "geklaag" en natuurlijk al het goede nieuws aan te horen. En wat betreft je vraag over de koperspiraal. Eerlijk gezegd heb ik geen idee. Is een koperspiraal anders dan een normale spiraal of.... Want normaal gesproken houdt bij een gewone spiraal je menstruatie toch op op een gegeven moment. Hoop dat je nog wel een goed antwoord krijgt en anders altijd ff de HA of gyn bellen.
Ik weet het eigenlijk niet. Aan de ene kant wil ik zo lang mogelijk wachten zodat een eventuele streep er van af spat en als er toch nog een ongi aan komt dat ik dan geen nega test heb. Aan de andere kant heb ik zoveel duidelijke tekenen aan de wand dat ik het liefst nog gister getest zou hebben.
heb nu zoiets van zal ik dan toch maar morgen testen? Maar ja ik wilde eigenlijk zeker tot zaterdag wachten..Maar ik heb echt gevoelige (.)(.) en dat heb ik nooittttttttt als ik niet zwanger ben en voel ook regelmatig van alles onderin mijn buik, steekjes etc.
Chelle 25@ dank je voor je reactie. Een koperspiraal is anders dan een mirena spiraal omdat er geen hormonen vrij komen. Het zorgt er puur voor dat het baarmoederslijmvlies niet goed genoeg is om in te nestelen en het beschadigd de zaadcellen, waardoor de kans op bevruchting zeer klein is. Daarom vind ik het zo vreemd dat mijn menstruatie ineens uitblijft. Het kan natuurlijk zo zijn dat ik me vergist heb in mijn vruchtbare dagen dus mocht ik zaterdag nog niet ongesteld zijn ga ik maar een test kopen denk ik. Kan ik zondagochtend testen. Ik ben dan 4 dagen overtijd. Fijn dat ik mijn hart mag luchten in ieder geval en gezellig om met jullie mee te kletsen!
Wat ga je doen dan.. Ik zit er zelf sterk over na te denken om als ik vanavond weg moet (moet nog naar vrienden toe) ff een omweg te maken langs de KV en dan eventueel morgenvroeg te testen. Als ik dan 's avonds ga ik het ook niet zo druk en is de kans op bekenden ook veel kleiner hier in dit kleine kikkerdorpje.
hoi hoi spannend hoor meiden Hier weer een druppel gespot dus het komt er aan maar waneer het doorzet ???
nou hopelijk hebben we dan misschein allebei een posi test morgenochtend vroeg.(alleen als ik het ECHT niet meer trek, anders test ik zaterdag..
Kijk dat heb ik nou ook. Ik heb ontzettend gevoelige borsten, doen me echt ook pijn als ik loop en als ik 's avonds de BH uit doe (net of ze dan de ruimte krijgen) heb ook het gevoel dat ik wel grotere tepels heb (maar volgens mij kun je die ook groter kijken bij wijze van spreken) maar ze doen geen pijn en dat heb normaal altijd wel als ik ongi moet worden dan staan ze ontzettend op spanning. Voor de rest heb ik totaal geen zin in avondeten. Heb geen vreetbuien die ik normaal wel heb Ben ook moeier (niet heel extreem maar heb ook vakantie en doe dus geen zier) En sinds gister ook steekjes in de onderbuik maar anders dan bij de ongi. Dan heb ik af en toe felle krampen en en dan komt er ook wat zeg maar (soort van losmaak krampen in de baarmoeder) De rugpijn (ik verga normaal van de rugpijn) heb ik ook niet. duzzzz en dan heb ik nog drie pendels die allemaal zeggen dat ik nu zwanger ben van een jongen. Wat moet je dan nog denken.. Ben alleen zo bang dat ik vanalles voel of niet voel door die pendels....
maar goed ik wacht wel af, ga me nu eerst maar ff douchen en omkleden zodat ik weg kan en de testen misschien wel kan kopen..... tot straks (vast wel)
meiden ik hang tussen 2 NODS in haha ben nog niet echt ongie dus weet ook niet waneer mijn evt NOD in aug zal vallen en in Aug zijn we echt een jaar bezig tijd gaat te snel
heb bijna niets gegeten vanavond, 3 stronkjes broccoli, that's it! ben al vanaf vanmiddag misselijk. vanavond zou ik eigenlijk met vriendje naar een workshop familieopstellingen gaan, maar hij is alleen kunnen gaan, voel me echt k*t. vriendje was ook boos, vind het niet leuk dat hij nu alleen moest gaan. nu lig ik op bed, ben maar csi-dvd's aan het kijken, dan gaat de tijd sneller voordat dat vriendje terug is. sorry ff balen
We zijn weer terug van de dierenarts... Blacky heeft koorts en is verkouden... En het leuke komt nog.. Alle katten die samen zitten hebben allemaal tegelijk koorts.. Dus Poema ook.. Als het bij haar erger wordt dan krijgt zij ook pillen... Nu wordt t weer elke dag vechten om Blacky pillen te geven.. Maar ben wel blij dat het niks ergs is... Pff ben echt opgelucht..
Hallo, Ik heb toch geen zwangerschapstest gekocht.. ga toch even wachten. Als ik het morgen niet kan laten om naar de kruidvat te rennen.. is namelijk bij mij 1 straat verderop.