Als de NOD politie het goed vindt....................vooruit dan. En als jij denkt dat het zo is, dan ben ik ook wel nieuwsgierig hoor, ik ga morgen meteen lezen! Ik zal voor jullie duimen!
Meiden ik ga ff gestrekt op de bank, my back is killing me! Kom zometeen wel weer ff spieken! Wowie, zie dat ik net elite member ben geworden! Veel kletsplezier, ga denk ik ff 'help mijn man is klusser' kijken *knuf*
Hoi dames! Ik heb even mijn banner aangepast want mijn ei is denk ik later geweest (bewust geen ovutesten meer) en houd maar even mijn langste cyclus aan. Anders had ik morgen kunnen testen... balen! Groetjes Cyntje78
yep echt heeeel veeeel ben tot nu toe nog elke ochtend misselijk geweest en niet zo'n klein beetje ook en gevoelige(.)(.) steekjes in mijn lies ik heb overal pukkels ben vaker moe meer honger en het uitblijven van rugpijn zegt mij genoeg! en ik kan zo wel doorgaan last van opvliegers....
hoe is je temp dan dees? al lekker hoog? @mgwc; ja gaat goed hier, het wordt spannend... morgen een paar testers! joehoe! @heitje: lekker liggen, hopelijk wordt je rug dan wat beter! @ik ga even skypen met mn ouders en daarna even op bed (kleine ligt er ook net in...) tot laters!
nee dat niet maar tijsdens mijn ongi ligt hij zowieso heel laag 35,9 en nu nog steeds 36,5 zal morgen benieuwen
ik hoor dan wel niet tot de nodpolitie, maar van mij mag je! zoveel kwaaltjes, klinkt gewoon heeeeel goed!
ooh testers!! Spannend hoor...ik weet nog steeds niet waar ik thuishoor...want heb geen ei....boehoee..zondag nogmaals echo om te kijken. En als er dan niets is, afbreken en opnieuw beginnen maar dan met 100mg clomid....... Groetjes, Miranda
nou das toch goed! hij is nog niet aan het zakken iig! nou ben ik weg hoor! (ojee hoor de kleine weer....)
@mgwc: jeetje echt balen is dat hoor! hopelijk zijn er nu mooie eitjes in aantocht! ik zal voor je duimen!
wendysunny bink1976 mariellesusan chelle sweetcandie chelle en sweetcandie er ook bij gezet, die zouden ook gaan testen