Heey Naily weet je dit nog? eyey, ik heb gependelt voor je, en je raakt in juli zwanger van een meisje... ik hoop dat het uit komt... laat je het wel weten ?? succes iig... naliey
Hee Lynette zwanger? Proficiat meid!! Naliey heeft voor mij ook juli gependeld! Hoop dat het hier ook uitkomt Maar nog steeds geen ei te bekennen....
Hallo meiden! Wat is het nieuws? @Meisje: naliey had voor mij Juni gependeld, is uitgekomen maar heeft helaas niet lang mogen duren De pendel klopte wel dus!
woehoee,, We zijn zo trots .. We hebben een herplaats ratje aangeschaft vanmiddag.. Wat een tuttie zeg (helemaal in luf) . Ze is camel kleur en nog piep jong. Ik was zo bang dat me oudere rat haar iets zou doen, maar die is dr alleen maar aan het wassen en schoonmaken hihi ze leert haar hoe alles werkt in de kooi e.d. zo schattig.. Foto's volgen snel.
Oh toch nog hoop dan Jammer dat het bij jou niet heeft mogen duren... Maar op pendel gebied: ze had het wel juist en dat vind ik ook al heel wat! Hoe gaat het voor de rest nu met je?
Goed om half twee werd ik gebeld dat ze wederom een opwekker spuit had gekregen omdat er nog een pup in zou zitten.. Dit bleek 10 minuten later een enorm bloedstolsel te wezen.. Met moeder gaat het redelijk ze is erg aangeslagen en erg moe.. De jonkies zijn echt blakend van gezondheid.. wel is gebleken dat de eerste pup het nooit zou hebben gehaald, ze kwam achterstevoren (niet zo probleem) maar ook ondersteboven de rug is gebroken tijdens het persen. Dat was hoe dan ook gebeurt. Het was een heel dik hondje dat wel (300) gram terwijl de andere twee 231 en 229 wogen. Ze is wel mee naar huis gegaan op sterkwater omdat ze haar willen begraven. Me zusje heeft zo enorme emotionele optater gekregen, die is er kapot van! Ze is overal bij geweest en ja dat moet gewoon niet gebeuren als zij er bij is.. Heel sneu maar helaas.. Papa hond maakt het ook goed .. Die was zo trots maar mama wou m er niet bij hebben hahaha ...