@Tante: Ach so, Hazes! Dan klopt die sigaar idd goed @dees: Tuurlijk kun je wachten, moet jij eens opletten! *Leeuwtje slaat dees voorzichtig maar doeltreffend voor 3 dagen knock-out*
Ik denk dat er wat is mis gegaan met de transactie!!! *kijkt schichtig om zich heen zoekkend naar dat geduld*
neeeeee ik moet zaterdag nog werken!!!!! *block miraculeus de stoot van leeuwtje* je mag me wel voor een dagje ko slaan dan kan ik morgen niet testen!!!
hmmzz...vanaf mijn kant is het erdoor hoor...denk dat het ligt aan de ontvanger...die is wat onwillig om te ontvangen....
hee hallo! ben ik weer, de kleine ligt weeeeeer op bed, kijken of ie het langer dan 10 minuten volhoudt, zou wel lekker zijn... ik voel me toch zo raar... ben natuurlijk al de hele week ongie geweest, maar ik heb steeds zo'n trekkende pijn rechtsonder, zo raar! al de hele week is mn buik zo gevoelig, alsof er een bal in zit, terwijl ik nooit bp heb tijdens mn ongie. voelt echt niet fijn... dat kan mn ei toch nog niet zijn ofzo? ik heb nog nooit een kortere cyclus dan 29 gehad en ik heb nog geen rekbaar slijm... normaal ben ik na mn ongie een dag of 2-3 droog zeg maar en dan komt het slijm een beetje op gang (sorry voor de details), maar nu heb ik superveel van dat zalfachtige slijm (niet doorzichtig...) ik snap er niets van! wat denken jullie wat het is??
van mij mag je testen hoor dees! je bent toch lekker zwanger! en dat zal je morgen zien, een vette posi test! hahaha ik zal je steunen hoor!
ze is vorige week ook al naar het ziekenhuis geweest bleek dat ze al twee beroertes heeft gehad!! en nu voelde ze zich weer net zo en dat terwijl ze woensdag geopereerd zo worden... en ze is pas 25!!!!(0) EDIT werd net door schoonmama gebeld!!!(hierover)