Meiden ik ben zooo stront-misselijk Wiehh moet bijna kotsen zo erg..blech Kan het door de antibiotica komen? Want dan heb ik nog een paar leuke dagen te gaan..damn...
@dees: Gatsie, sterkte met je schoonzus! 25, zo oud ben ik ook... @heitje: Ga dees daarmee lastigvallen, ze wil morgen al testen!
ja schrok toch wel ff..... dit is ook een van de redenen waardoor ik het z.s.m. wil weten zodat mocht het niet goed gaan dat ze dit dan nog net mee krijgt.... *haar broertje wordt vader* *snif snif snif*
Nou ik weet wel zeker dat het geen zw symptoom is hoor! Haha maar heb ook een bakje ijs op een paar uur terug, is ook beetje laat om misselijk van te worden. Ik ga ff de bijsluiter zoeken!
Jeetje Dees, wat heftig allemaal. Hoop dat alles goed gaat. 25 is nog veel te jong om dat soort grappen te hebben. Sterkte meis, knuff
Maris, heb een blaasontsteking...had al een paar dagen rare kwaaltjes en hele tijd nodig naar de wc moeten maar er kwam steeds zowat niks, vanmiddag zat er bloed bij dus toch maar ff mn plasje naar de HA gebracht... OP de bijsluiter staat: Regelmatig: misselijkheid, diarree, winderigheid, minder eetlust, hoofdpijn en huiduitslag.. Hmm oke ik weet genoeg denk ik...heb ook koppijn namelijk! Ik ga denk ik maar naar bed, ben er echt klaar mee voor vandaag..moet wel eerst nog zo'n pil innemen...dat heb ik dus altijd, gevoelig voor medicijnen! Voor mn rug ook, word overal beroerd van!