@mermaid: Truste meis, slaap lekker @surf: Het zou best kunnen dat je een ei hebt gehad tijdens je ongi, en dat je daardoor het rekbare slijm hebt 'gemist'. Dat zalfachtige slijm heb ik meestal na mijn ei. Het is nogal gokwerk, je cyclus na een MK...
Leeuw: ik heb het gemeld bij de assistente en ze zegt dat deze wel konden. Staat ook in de bijsluiter dat het mag, na overleg met je HA..nou dat is dus gebeurd hihi Mn NOD is nu de 27e! Tenminste, als mn eitje écht al op dag 13 is geweest! HOPE SO! Enne...wat een mooie pendel heb je gekocht Leeuw! *stille hint* Ghihi
Oh Jakkes meid, ik weet wat het is. Sinds wij vaker klussen ivm kinderwens heb ik al 3 x een blaasontsteking gehad. Erg vervelend. Ik slik nu elke dag vitamine c of Cranberry tabletten, is lekker zuur houden de bacterien niet van. Ik neem savonds 1 in zodat het zuur lekker lang in mijn urine blijft. gaat alweer een tijdje goed. Die kuren hakken er vak wel in, kan zijn dat je last van de bijwerkingen krijgt. maar dat hoop ik natuurlijk niet. Beterschap meis
Had ik die agent maar eerder gezien. Ikke hier met mijn dommme stommme dommme kop. Moest vanavond ff naar vrienden, voor die tijd naar KV geweest. Heb daar die gigantisch dure clear blue digitaal gehaald. Kom net terug en als je dan moet piesen en je hebt ze in de hand... Nou jullie raden het al.....
NIET ZWANGER staat er met koeienletter geschreven, ben ook nog te vroeg...en 's avonds, hele dag veel gedronken. Kan ook niet met kleurloze urine oooo ik baal zo van me eigen
Heb ff gegoogled Heitje dit is wat ik vond over antibiotica's tijdens zwangerschap: Indicatie Urineweginfectie tijdens zwangerschap en borstvoeding| 8 1e keus: NITROFURANTOINE 9 2e keus, laatste drie weken zwangerschap: AMOXICILLINE
@Chelle: Argh meis, je hebt zojuist tig euro door het toilet gespoeld! Over zo'n 4 à 5 dagen nog eens testen, dan is hij vast posi!
Wat zonde Chelle van de test!! En de teleurstelling is natuurlijk groot Hopelijk leer je hier je lesje van en heb je de komende dagen geen drang meer om te testen!!
Oh balen Chelle. Laten we hopen dat je gewoon te vroeg hebt getest en dat je met een paar dagen flink positief test.
Nou, vooruit Wederom: overspoel me niet met pendel aanvragen, ik ben nog maar een beginneling! Voorlopig beperk ik me tot de dames met wie ik al vaker gesproken heb (mede NOD meiden etc), die ken ik tenminste al een beetje
dank jullie voor de steun. Maar deze *nog nooit getest*tester, wilde ook wel eens meemaken hoe het is om over een stokje te piesen hihihi De teleurstelling valt nog mee, ik weet dat ik te vroeg ben en hoe de moed erin. Zolang ik nog geen bruinverlies heb en geen bloed houd ik de moed erin.. *klinkt stoer he*
Dat denk ik wel. De vorige keer zat ik net 4 dagen voor mijn eisprong toen heb ik een trimethoprim kuur gekregen van drie dagen. Dat kon nog geen kwaad en ze dacht dat 3 dagen wel genoeg was, normaal krijg je 7 dagen ze adviseerde me ook goed zuur (jus, of cranberry sap te drinken)