ja dat weet ik eigenlijk niet. Dacht eigenlijk (dom miss) hier staat het zo duidelijk op als je zwanger bent maar nutuurlijk ook als het niet zo is, muts...dat ben ik een muts.
ga zelf ook zo slapen val bijna om... truste btw. wil niet eerder meer testen dan zondag duzz hou me tegen als ik ook maar de neiging heb
GOd allemachtig zit ik net te verkondigen dat he zo goed gaat tussen Ratjetoe en Suzy (nieuwe rat) ... Loop Ratjetoe haar de hele tijd te bijten en te slepen.. Vooral als ze in deb uurt van de watertank komt
oke, ik ben dom het is officieel.. Ik heb vanavond het dekbed gewassen waar moeten we nu vanavond onderslapen ?? De kachel staat op dertig alle deuren wijd open maar hij wil neit drogen.. Lekker helderrrrrrrrrrrrr
hoi meiden ik werd daarnet weggeroepen was liever bij jullie gebleven... ik ga nu slapen en morgenochtend opnieuw testen. Er zijn nog geen ongi doorgebroken, alleen miniem bruin slijm.... ik ben benieuwd... Slaap lekker iedereen! Morgen veel testers?
hihi tante mars, het is gelukkig niet koud buiten dus gewoon een lakentje lukt wel voor een nachtje, niet?
hmm tis denk ik al flink rustig geworden hier... heb er lekker een tosti inzitten, zo op smikkelen.. alle testers morgenochtend, SUCCES, ik duim voor jullie *duimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduim*
ik heb nog niet geslapen... zit constant me katten in de gaten te houden... vooral Poema aangezien zij geen medicijnen heeft maar zij ook koorts heeft... we moeten haar in de gaten houden en wordt het bij haar erger dan moeten we voor haar ook medicijnen halen.. dus kort gezegd, helaas kan ik weer niet slapen..
ooow wat vervelend toch! maar kan je ze niet mee naar je slaapkamer nemen... dan zijn ze toch in je buurt en kan je zelf mssn een beetje slapen...
jha dat kan wel...maar dan gaat Blacky weer in de kattenbak slapen...en dat is ook niet goed voor hem...