We gaan nergens van uit. Heb 6 juli mijn NOD en gaan 11 juli op vakantie. Dus mocht ik niet zwanger worden dan ga ik 10 juli testen. Dus dat is nog 2 weken wachten....
ohhh meiden word helemaal gek weet gewoon niet wanneer ik ongi ga worden en maak me helemaal gek hier me banner maar op 35 dagen gezet voor langste ongi, dan duurt nog bijna 2 weken maar 26 dagen is deze week heb nu al 2 dagen buikpijn, straalt beetje naar me zij en onderrug echt zon trekkend, gespannen gevoel sorry moest ff kwijt
Lievemama19: niet stressen een ongi komt vanzelf en mocht je op je langste cyclusdag nog niet ongi zijn kun je altijd nog een testje doen.
ja dat weet ik, maar t is niet leuk meer vorig jaar altijd netjes 30 dagen en nu laatste maanden *zucht* kan de hele dag wel huilen, zo voel ik me
nee niet. heeft nu ook weinig zin denk ik heb me banner maar op 35 gezet nu, ik hoop die 12 dagen te kunnen wachten
Wat voor daar zit je vandaag dan? Als je toch rond dag 30 zit kun je toch eentest je doen als je cyclus 26 zou zijn?
zit nu op dag 24 (zie banner) 26 was laatste keer (kortste cycles ooit) daarvoor 35 laatste x had ik me banner ook op 35 hezet en toen werd ik dus ongi op innestelingsdag, na 26 dagen dus weet t ook niet meer
He dames die bijna kunnen testen hebben jullie al kwaaltjes? Hoop dat het een hele roze maand wordt!!!!!
weet niet wanneer ik kan testen, maar voel van alles eigenlijk, vooral me buik op moment Hoop ook op veel roze
Hier ook een zuerderige buik, en hoop ook op roze maar ja dat hopen we allemaal hier anders zaten we hier niet natuurlijk
@dees, ik heb niet echt een goed gevoel over deze ronde(zelfbescherming?) We heb ik al een paar dagen ongi krampjes zware benen en jeuk in de vagina, ook af en toe steekjes (voor mijn gevoel zit iemand in mijn baarmoedermnond te prikken). Maar weet het niet misschien is het allemaal wel weer niks. heb banner op cyclus van 28 dagen staan, maar de laatste echte cyclussen waren 27-26-25. die van 29 was na MK
NOD JULI View attachment 1926 1: irma55 & Moosje25 & Punieka & Hanneke88 & monica076 2: Matroosje 3: Beertje4 & kimpietjeuh & Nana33 4: Mgwc & Pooh82 5: Lievemama19 & Joh & Ghaze & ricmar94 6: Sabrina79 & Laraxx 7: Anamie & Susan27 8: Lin71 & Nala79 & Suekes & tassie221 9: Kimski & Nonja & Bianca75 & Koeky & Zethu 10: Arka & Kris34 & Chillin 11: Loesje13 & Tihany & Inggo 12: 13: Surf 14: mup & bramtim & Elegance & jojo83 15: Chelleke & Melanina & Wendysunny 16: Janis & Nienke 17: cyntje78 & Sass & Qweenie 18: Lynette84 19: blackeyedgirl & Chelle25 & Dees1985 & gp894 & Mermaid 20: Angel79 & Rapoenzel 21: Ninoshka & Maaikyb 22: 23: Dolphin & Vrouwtjexxx 24: Pearl29 25: meisje89 & Maible & PamPapilio 26: 27: Krokodieltje 28: 29: 30: theLady 31: Datumloos: * Sweetcandie * Mcellie Testmarathon: * 10 juli: Susan27 68 dames voor de roze auto. .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, .. Cyclus van slag , .. vlindertje Om de lijst te veranderen: *Klik op quote onderaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Klik op de paperclip, beheer bijlagen, plak het volgende stuk tekst bij "bestand uploaden vanaf een url": http://www.cutiegadget.com/pict/mitsubushihellokitty.jpg Sla dit op, klik met je muis op de plek waar je het plaatje wil, ga weer daarna naar de paperclip, je ziet dan de bijlage, klik hier dan op, het plaatje wordt dan op de door jou uitgekozen plek geplaatst. *En vergeet tenslotte het aantal inzittenden niet te veranderen. Hallo Dames, Het is alweer een tijdje geleden dat ik hier was, maar ik ga er weer voor. In mindere mate dan voorheen, maar dat heeft er allemaal mee te maken dat ik té bezig was met "zwanger worden". Daarnaast was mijn cyclus compleet van slag (en nog steeds) en had ik daar hormonaal heel veel last van. Inmiddels ben ik na 70 dagen weer ongesteld geworden, dus nieuwe ronde nieuwe kansen! Mcellie
Hoi meiden, ik heb nog even niks gelezen, want ik kom net binnenvallen na een heerlijk dagje relaxen op het strand! Heeft iedereen hier ook zo genoten van het lekkere weer . Wilde even melden dat m'n temp vanmorgen inderdaad niet meer is gestegen en ik niks maar dan ook echt helemaal niks voel . Had net bij het afvegen ook alweer een vleugje roze, dus ik vrees dat die verrekte kl#te duivels onderweg zijn.
@ nana ik hoop dat de duivels weg blijven maar je kent je lichaam zelf het beste, wel een korte cyclus
@lievemama19/susan27/ricmar94 beetje onduidelijk dus nog t dus echt afwachten argh balen wat duurt wachten lang!!! @Mcellie opnieuw heel veel succes!