Jeujj GEFELICITEERD!!! Hahah het regent niet zomaar hier dames, het regent ROZE!!!!!!!!! JOepieee geniet ervan jojo!!!
jaja....jojo is zwanger!! Gefeliciteerd!! Zethu, meis..je weet het he ...nogmaals een dikke knuffel! Dees.................................
Jemig alles tegelijk opeens. Dees bah wat stom van dat tweede streepje! bah bah bah. We gaan ervoor dat ie over twee dagen wel van de test afknalt!!! Zethu een hele dikke knuffel voor jou meis! heel veel sterkte en ik hoop dat jullie uit deze crisis komen! En jojo!!! Voor jou heel erg GEFELICITEERD natuurlijk!!!
gefeliciteerd jojo!!!!! hier nog steeds nega maar ben ook 2 dagen te vroeg met testen he jeetje balen....
had ik ook hoor... maar ja er is nog hoop afwachten en misschien van het weekend er weer een testje tegenaan gooien
Zo is dat Dees! twee dagen te vroeg met testen, alles kan er nog gebeuren, en je pendels te geloven zit 't wel goed!
Hihi dees als ik op je FF-link klik, kom ik op het login-gedeelte, niet bij je kaartje.. Meiden hoe doe je dat ook alweer die link plaatsen van je eigen kaartje? Share ofzo toch??
ja ik ga zondag gewoon weer testen als mijn temp omhoog blijft gaan doet hij tot nu toe dus*kruist haar vingers*hopen
Hee Miranda, waarom is je vruchtbare periode ineens zo laat? Je cyclussen daarvoor zijn toch veel korter? Of komt dat door de clomid?