Ik heb mn banner ff veranderd...nou staat er 10 days until testing. En ik had 4 days past ovulation (net als jij angel maar jij hebt natuurlijk 9..)
Nou...de jouwe is 5 dagen ná ei (mijne was 3) én 0.2 lager (mijn 0.1) dus jouwes lijkt er meer op! Maarrrrrrr je hoeft geen innestelingsdip te hebben hoor, is niet 'noodzakelijk' zeg maar! thanks, vind em ook mooooi
wow leuke banner heitje, ga die van mij denk ik ook aanpassen, heb nog steeds standaard, wil ook een leukererderereree
Oh ok, ik ben echt zo benieuwd!! Ik heb nog steeds niet het gevoel zwanger te zijn, maar dat had ik bij alle drie de kids niet.... pff ik hou het niet meer hoor, wat een spanning
Oh en trouwens ik ben helemaal van de red bull af!! Al 2 dagen niks meer gedronken Denk dat ik vanavond bij het boodschappen doen een paar blijkjes koop ook voor de visite zondag, maar zelf wil ik er geen van drinken
En dan uit zelfbescherming NIET gaan testen hoor de komende dagen!!!!!! Echt echt echt niet doen! IK MEEN HET!
*applaus* Wat goed meis! En niet extra moe nu?? Hoop dat je er helemaal vanaf kan blijven want is veeel beter zo!
Ik zal luisteren en niet testen, woensdag is mijn NOD als ik goed getelt heb dus mag ik dan wel mijn eerste testje wagen????
Ik ben wel moe en heb ook hoofdpijn, maar denk dat dat echt samenhangt met hoe ik me voel, grieperig. En mijn knieën beginnen weer pijn te doen, hoop toch echt niet dat die ontstekingen terug gaan komen
Me 2, wanneer ben jij van plan te testen?? Als de ongi niet doorbreekt wat ook niet zo zal zijn natuurlijk
nou, eigenlijk wil ik zelfs nog proberen om het langer vol te houden, tot volgend weekend of zo! aangzien mijn cyclus ook wel weer langer kan zijn...... maar ja, dat zeg ik nu heeel stoer!
Goed zo, zo mag ik het horen!! En dan niet stiekem gaan testen en dan hier niet melden he! Dat hebben wij zo door hoor!! Hoop dat je snel opknapt hoor, niet ziek worden en inderdaad maar goed fruitjes eten enzo! Misschien heeft het toch ook een beetje te maken met afkickverschijnselen! Is ook niet niks zoveel red bull drinken! Maar je knieën hebben daar natuurlijk niks mee te maken... Hm heb je daar erge ontstekingen aan gehad dan? Klinkt pijnlijk!