@nana hoop dat ze nu toch echt wegblijven en dat het vleugje roze een foutje is(van je lichaam)!!!!! het is dat ik zelf geen hcg aanmaak maar anders had ik een heleboel gestrooid!!!!
@Susan & Ricmar: Dank jullie. Baal toch wel weer behoorlijk, maar gelukkig heb ik eind volgende week mooie afleiding in de vorm van vakantie . @Ricmar: Ja, ik heb gelukkig wel weer m'n korte cyclus terug. Wie weet kwam het echt wel door al m'n volle zuivelproducten, haha. Maar ik ben allang blij dat ik weer een paar daagjes van m'n cyclus kwijt ben. Ik denk overigens niet dat ik mrgen of overmorgen al ongi wordt hoor. Meestal heb ik zo'n 3 dagen voor dat ik echt ongi wordt bruin/roze bloed en wat slijm. Dus ik verwacht die krengen zo rond woensdag ofzo. Ben benieuwd of m'n volgende cyclus weer zo kort wordt. Ga m'n best doen om op vakantie weer zoveel mogelijk zuivel te eten . Lees trouwens net dat jullie allebei wel een paar symtoompjes hebben (en ricmar weer een mooie dip!). Spannend. Ik duim voor jullie!
Bedank dames! We hopen nu dat de boel weer een beetje normaal gaat werken en dat ik weer een cyclus van 28 dagen krijg, zucht, dat is toch wel ideaal. Ik lees ook dat de meesten dames het verschrikkelijk vinden als ze weer ongesteld worden, dat kan ik me ook goed voorstellen, had ik in het begin ook! Maar nu ben ik juist toch heel erg blij dat ik het wel weer ben! Is een beetje dubbelzinnig...... @ dames, veel succes deze maand! Maar hopen dat er volgend jaar veel april kindjes geboren mogen worden
hmm helemaal niemand een idee? ik vraag het gewoon nog een keertje: kan je 4 of 5 dagen na je ei al een innesteling hebben? ik had gister een sliertje rood en daarna nog wat rozige afscheiding... heb dinsdag denk ik mn ei gehad... wat denken jullie? innesteling of zomaar een bloedinkje?
@Dees: Dank je meis, lief van je! Ik hoop stiekum ook dat het roze een foutje is, maar helaas heb ik het elke maand en is het nog nooit een foutje geweest - dus vrees van niet. @surf: Dat lijkt me wel vroeg eigenlijk. Ik had deze ronde ook op dag 3 en 4 na m'n ei wat bloed - steeds na het klussen. Was het bij jou ook na het klussen, want dan komt het misschien daarvan (de tweede helft v/d maand is je bm soms wat beter doorbloedt door alle hormonen). Hoop voor je dat het bij jou wel een innesteling was!
@Mcellie ik mag nog mee voor een maart baby. Als ik nu zwanger ben , ben ik 12 maart uitgerekend. @surf ik geloof dat dat wel kan je hebt niet je ei al eerder gehad?? @ nana ik duim dat de duivels weg blijven
Surf: zou kunnen ik heb begin van de week mijn ei gehad en vandaag allemaal vage steekjes en pijntjes dus ook binnen 7 dagen. Nana: ja hoop het ook. Dat het deze ronde raak is. Al hoewel jullie al veel langer bezig zijn gun ik het jullie meer.
@Susan: Aah, lief van je! Maar ik gun het jullie ook heel erg hoor! Uiteindelijk willen we allemaal even graag een beebje, hoe lang we ook bezig zijn. En jij zit hier toch ook alweer een half jaartje als ik me niet vergis. Hopelijk krijgen we gewoon allemaal prachtige lentebeebjes in 2010! @ricmar: Dank je!
volgens mij moet dat best wel kunnen. Meestal houden ze 5 tot 10 dagen na je ei aan. Maar een dag eerder of een paar dagen later schijnt ook heel goed te kunnen. *duimduimduimduimduimduimduim* knuf
Ja Nana dat klopt wij zijn 5 jan. gestopt. Hoop idd nu eens te mogen doorschuiven naar een mamatopic. Helemaal nu iedereen om ons heen zwanger begint te worden. Of met bolle buiken op visite komen. IK WIL OOK EEN ZWANGERE BUIK!!
@Susan: 5 janurai- dan zijn jullie dus bijna een half jaar bezig. Dan wordt het inderdaad ook hoogtijd dat het bij jullie eens lukt! Ik ken dat gevoel . Het lijkt elke maand nog een beetje erger te worden hier. En met dit mooie weer vallen die buiken ook nog eens destebeter op. Ik zat laatst met m'n man op een terrasje en het leek wel alsof 30% van de vrouwen op dat terras zwanger was. M'n man zag het eerst niet, maar toen ik hem erop wees, moest ie me wel gelijk geven.
@ nana, afgelopen week toen we gingen eten op het strand, kwam ook de ene na de andere kinderwagen langsrijden. Heel veel bugaboo's! Als je iets graag wilt, dan blijf je het overal zien.
Volgens mij zie je ook meer zwangere omdat je er erg mee bezig bent. Toen mijn nicht. al een paar jaar geleden, bevallen is van een tweeling, zag ik ze ook overal. Het lijkt me toch sterk dat er toen opeens meer tweelingen geboren werden. Maar je ziet ze dan meer omdat je er meer mee bezig bent. Hebben ze ook nog een moeilijk woord voor, maar daar kan ik nu ff niet op komen. Dat neemt niet weg, dat ik ook overal zwangeren zien en zelf ook heel graag een buikje wil,
Ja een half jaar klinkt best lang nu ik er zo over nadenk. Een vriendin van mij weet sinds deze week dat we bezig zijn en verbaasde zich er over dat we al zo lang bezig waren. Maar ja zij was de eerste keer meteen zwanger.