ja zou ik ook wel willen maar morgen komt dus mijn test die ik net besteld heb via de post binnen en die staat helaas niet gelijk voor de deur als ik mijn blaas moet legen 's ochtends... helaas komt de post bij ons in de middag pas op zaterdag...
ik heb van die urine bakjes gekocht van de week dus doe ik het daar wel in... maakt niet uit als het afkoelt hihi heb echt geen idee
Dees: gelukkig maar van je schoonzus! En veel sterkte voor woensdag! Dag: waarom wil je morgen alweer gaan testen dan? Je zit dan nog 2 dagen voor NOD! *spreekt Dag even streng toe: is het écht nodig want op of na NOD is het beste, straks heb je wéér een teleurstelling!*
Ik zit trouwens net een half uurtje op mn werk maar wil naar huis Voel me helemaal niet goed...en nou hoor ik dat er straks nog een leverancier ook langskomt voor een praatje en een nieuwe collectie...wehhh!
daar kan ik over mee praten sorry heitje je had echt gelijk... het is een uitzondering als je voor je nod positest...
Grappig banner heb je Dees! En ik zie dat je link nog niet werkt? Ow wacht ik moet zeker op je banner klikken, hihi
ja weet ik maar heb een banner die een dag te ver loopt en ik mijn NOD dus zondag heb en dan de shops dichtzitten... vandaar dat ik besteld hebt enne kan mezelf gewoon niet bedwingen om niet te testen heb gewoon een aparte ervaring met de test die ik wel gedaan heb en wil gewoon een test van matcare doen die 6 dgn voor nod kan... ben zo misselijk en heb zo'n buikpijn / trekgevoel in mijn buik.... het voelt allemaal zo anders aan dan de afgelopen 2 jaar dat we al bezig zijn... voel me echt zwanger
ik voel mij ook ecchtt heel zwanger en 2 dagen voor nod nega gestest dus ik zal toch moeten wachten tot zondag...
Ik zou wachten tot zondag Dag, hCG verdubbelt immers elke 2 dagen, dus dan heb je een grotere kans dat je posi test.... Je wilt toch niet heel erg onzeker zijn morgen als je een heeel licht streepje hebt bijv.??