Nou nog geen fijn weekend voor mij helaas..moet morgen wéér werken.... Voel mezelf echt zielig nu...zweet als een idioot, al mn spieren doen zeer, rugpijn, hoofdpijn en nog steeds erg misselijk... Vanavond maar optijd naar bed denk ik...
ja ben nog posi en ik heb mezelf net gependelt en die zegt ook juli/j en zondag positest..... maar kan natuurlijk ook zo zijn dat hij doet wat ik wil horen....
zoow ben ik weer... @heitje, ow balen joh, nog een dag... voel je je ietsje beter dan gister?? @dees: ik hoop het echt dat je pendel uit komt! zou je voor mij ook willen pendelen? @hier: zachte bmm betekent toch vruchtbaar??
je hebt pb... hihi had mariellesusan zich ook niet opgegeven voor de testmarathon van vanochtend? weten we daar al iets van? (sorry als ik iets gemist heb, heb niet alles terug gelezen...)
SPOED SPOED SPOED! ik las net dat er iets verschrikkelijk is voor zethu, sh*t dat heb ik gemist! wat is er aan de hand??? (ik ga ondertussen terug lezen...)
@ surf je hebt alweer pb... en zethu gaat niet verder omdat haar vriend niet meer wil echt balen voor haar ik kreeg gewoon een brok in mijn keel* zegt ze met een brok in haar keel*(nu alweer)
wow, niet waar!! wat erg! waarom niet meer??? pfff vreselijk! zat er niet een sprankje hoop nog bij of was het echt over en uit? jeetje *schrikt zich echt het leplazarus* @zethu: als je dit nog lees meid, heel veel sterkte!!!
Vandaag bij apotheek geweest om te vertellen dat ik zwanger ben. Me huisarts is zoals gewoonlijk weer op vakantie als ik hem nodig heb. Dus nu bij de Apotheek gemeld. Gelijk me bloeddruk en me suiker laten testen. Was goed maa ben duizelig BAH Vandaag de CB met indicator gedaan staat 2 tot 3 weken zwanger. Voel me vreemd hihi Voor de wachtende dames hou nog even vol. En voor de Ongi dames succes met de volgende ronde.
ja dankjewel, had m ook net gevonden... heb r even gepbt... dankjewel trouwens voor je pendel, hij staat erbij, heb nu al 4 pendels voor deze maand! joehoe!
@lynette: fijn dat alles goed was! hebben ze je ijzer ook getest? want als je duizelig bent, kan die mssn wat te laag zijn... fijn dat de cb ook posi was! heerlijk om dat zo bevestigd te zien!
Zo ik heb mijn boodschapjes voor van t weekend en maandag weer in huis en jaja, ook ik ben gezwicht voor de befaamde Lidl foliumzuur koekjes