dank je... dank je..dank je... *buigt heel diep - is stiekem aan het oefenen met peptalk ala ratelband*
Dames, ik ga af sluiten. ben zo gesloopt. Ik ga lekker douchen de ramen op onze slaapkamer wagenwijd open zetten en met een boekje in bed liggen.. tot ik 2 minuten later in slaap donder. hihi
slaat ook nergens op dat ik me druk maak .. maar omdat ik er nu ineens over na ga denken gaan de stomste dingen door mijn hoofd ... Ik wrijf net weer over mijn borsten en ze zijn echt gevoelig ik verbeeld het me niet ... wow ..
TJAKKKKKAAAAAAA!!!!! (wat een lul is die vent trouwens... ben m wel eens in het echt tegen gekomen...)
oe bah, had net ontzettende zin in toblerone, heb 2 stukjes gehad maar wordt er k*tsmisselijk van... bleh. alleen dat is alleen symptoom dat mijn ongi er niet aankomt. Normaal heb ik dan een dieet dat bijna alleen uit chocola bestaat op brood - vlokken of hagelslag bij het brood - chocolademelk en ga zo maar door nu blehg blehg
Ik wil ook alleen oefenen in zijn peptalk maar niet in het zijn van hem, het is een afgrijselijke kwallebal
kalm aan muurtje tjee... wat zou jij doen? kom er net achter dat mvm test vanaf 500hcg... had net pas ene beetje positief met 50 hcg... oeps... nou, dan heb ik di echt gene 500
@ muuurtje, ga jij maar lekker tukken met je kiezelsteentje dan kan het zo lekker uitgroeien tot een heerlijke baksteen
WHAHAHAHA!!! IK OOK!!! Ik taal er niet meer naar. Had t daarstraks wel gekocht... eb 2 blokjes gegeten en nu ook heeeeel misseiljk. Ik denk dat manlief zich moet op offeren om het op te eten... hihi
nou ik voel me nu, na die chocola, ook echt zo, maar ik test niet... echt niet... echt niet... duzz we gaan het ff niet over mij hebben, dan kan ik me ook niet bedenken.. vertel jij eens wat leuks.. hoe weet je trouwens dat je met 50HCG posi hebt getest?
pas maar op dat het niet de rollingstoneS zijn (meervoud dus..) is die kans er eigenlijk bij jullie of denk je van neee..... dat gebeurt niet bij ons....
hoe weet je dat? Heb je een foto van je test? hoe donker was die? Bij mij ging de kleur snel omhoog hoor. Het verdubbelt per 2 dagen... 50 over morgen 100 dan 2 dagen later... 200 en dan weer 2 dagen later... 400 en dan 800 enz... dus dat komt volgende week wel goed. hihi
(ik kom hier echt niet weg... hihi... ik blijf nog ff hangen.. hihi) eh... kijk maar eens in mijn album... misschien kan jij het er uit halen... hihi
@ Chantal, we wachten af... en niet te veel piekeren vannacht, gewoon lekker slapen dan is het des te sneller morgenvroeg.. *lekker makkelijk gezegd*