Hee Muur, hoeist het met je en je kiezeltje? Ik lees dat je veel moe bent, als het goed is wordt dat gauw minder toch?
Ik heb een vriendinnetje dat een beetje helder kijkend is. (helderziend of voelend) Die weet niet dat wij bezig zijn. Die zei gisteren tegen me: oh er gaan hele leuke dingen gebeuren met jou. Ik natuurlijk vragen wat dan. Nee zegt ze dat zeg ik niet daar moet je zelf achter komen maar het is heel leuk. Nu hoop ik maar dat ze hierop doelt.
@ meiden, ik ga nu echt afsluiten... ik stort nu echt bijna in. sorry BB 10 ligt echt niet aan jou! had graag langer willen blijven maar serieus.. ik hou mijn ogen niet meer open... Zucht... Tot snel!!!BB KNUFFF!! Hoop dat je over 10 dagen een heftig positieve test in handen hebt!
Klopt Muur, maar ik heb deze maand wel weer een vroeger eitje gehad op dag 12 dus nu een cyclus van 27 dagen.
meiden, ga ff tukkie doen op de bank. moeten om half 11 nog halve sarah zetten (doen ze bij ons als je 25 wordt) en mijn ogen branden nu al in mijn hoofd en val bijna in slaap. miss dat ik nog ff kijk als we terug komen. groetjes
Ik ben wel een wandelende apotheek heb 5 testen liggen hier haha, Matcar Ultra, Kruidvat en Clearblue digital.... jajaja, ik ben een beetje gek ik weet et