goedemorgen allemaal, bedankt voor jullie reacties... nana, het was niet na het klussen... ik was 's ochtends de stad in geweest en 's middags dat sliertje, naja, ik geloof dat ik alleen maar weer kan zeggen: we moeten gewoon maar even afwachten pff, wat een dooddoener. maar ja tis niet anders! zijn er al testers (die niet zo lang kunnen wachten tot woensdag)?? spannend hoor, hopelijk wordt het een roze maand voor iedereen! ik heb verder nog niet veel bijgelezen, ga ik straks doen, eerst de kleine in bad. hij was ziek vannacht, hij had 40,5 graden koorts. was wel even schrikken, nu is het weer gezakt tot 37,8 dus das wel fijn!
@ surf, beterschap met je zoontje. Kan ook deels door de hitte komen hoor. Zo ik ben er ook weer, warm weekend was het he? Maar regen en ontweer ho maar. Hopelijk wordt het echt een stuk minder benauwd.
@arka, kan het niet zo zijn dat je bij je innesteling ook een tempdip hebt? zodat ie daarna heel goed kan gaan stijgen? ik weet het ook niet precies hoor, maar had dat volgens mij ergens gelezen... want je hebt je ei toch op dag 14 gehad? dan zou het wel mooi uitkomen... ik hoop het heel erg voor je!
dankje dolphin, ja, ik denk dat ie even bevangen was door de hitte. toen we hem gister naar bed brachten had ie al 39,5 was heel sloom enzo en toen begon ie een half uurtje daarna te huilen, hebben we m er maar even uit gehaald en toen leefde ie helemaal op, het was inmiddels was afgekoeld natuurlijk, dus hij ging nog helemaal lekker spelen!
hoi, ik geloof niet dat ik hem op dag 14 heb gehad. Alhoewel nu je het zegt is mijn temp toen ook wat gestegen.... och jee zo had ik het helemaal nog niet bekeken. ZOu dat kunnen? Dat zou wel helemaal super zijn!
NOD JULI View attachment 1988 1: irma55 & Moosje25 & Punieka & Hanneke88 & monica076 & Done 2: Matroosje 3: Beertje4 & kimpietjeuh & Nana33 4: Mgwc & Pooh82 5: Lievemama19 & Joh & Ghaze & ricmar94 6: Sabrina79 & Laraxx 7: Anamie & Susan27 8: Lin71 & Nala79 & Suekes & tassie221 9: Kimski & Nonja & Bianca75 & Koeky & Zethu 10: Arka & Kris34 & Chillin 11: Loesje13 & Tihany & Inggo 12: 13: Surf 14: mup & bramtim & Elegance & jojo83 15: Chelleke & Melanina & Wendysunny 16: Janis & Nienke 17: cyntje78 & Sass & Qweenie 18: Lynette84 19: blackeyedgirl & Chelle25 & Dees1985 & gp894 & Mermaid 20: Angel79 & Rapoenzel 21: Ninoshka & Maaikyb 22: 23: Dolphin & Vrouwtjexxx 24: Pearl29 25: meisje89 & Maible & PamPapilio 26: 27: Krokodieltje 28: 29: 30: theLady 31: Datumloos: * Sweetcandie * Mcellie Testmarathon: * 10 juli: Susan27 69 dames voor de roze auto. 1 Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, .. Cyclus van slag , .. vlindertje Om de lijst te veranderen: *Klik op quote onderaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Klik op de paperclip, beheer bijlagen, plak het volgende stuk tekst bij "bestand uploaden vanaf een url": http://www.cutiegadget.com/pict/mitsubushihellokitty.jpg Sla dit op, klik met je muis op de plek waar je het plaatje wil, ga weer daarna naar de paperclip, je ziet dan de bijlage, klik hier dan op, het plaatje wordt dan op de door jou uitgekozen plek geplaatst. *En vergeet tenslotte het aantal inzittenden niet te veranderen. HOERA! Ik mag het eerste hcg hier gaan strooien! Het voelt nog erg onwerkelijk... Dit beloofd een goede maand te worden dames en hopelijk mogen jullie allemaa met mij mee rijden! Wat erg grappig is is dat ik woensdag gelijk mijn eerste rijles heb zowel nu hiero als bij mijn rijschool!
Wowieeeeeeeeeee, de eerste zwangere alweer in juli......en het is nog niet eens juli!!!!!!!!!! Zo willen we ze zien. Gefeliciteerd Done!!!!!!