mssn ben ik wel raar dan, maar ik dacht dat een ongie een week ofzo duurde, dat had mn moeder ook en ik dus ook, voor dat ik de pil ging slikken was het zelfs 10 dagen, gelukkig toen ik stopte met de pil niet meer zo lang geworden...
dees , nee ik temp niet , geen ovutestjes, alleen zelfonderzoek, mn slijmpies en de bmm tot nu toe werkt dat goed genoeg, als het langer gaat duren deze keer mssn ovutesten, tempen lijkt me zo'n gedoe...
Mijn ongi's waren de eerste 5 maanden ook maar iets van 3 dagen en heeeel licht. Nu zijn ze de afgelopen 2 maanden ietsje langer geweest (1 of 2 dagen), maar wel een stuk heftiger. Ik had nu ook weer wat buikkrampen en gewoon meer bloedverlies. Maar gelukkig heb ik nooit meer zo'n buikpijn gehad als dat ik had voor ik met de pil begon of zelfs toen ik nog aan de pil was.
nou ovutesten lijkt me op zich ook niet echt handig omdat ik zulke wisselende cyclussen heb kost een vermogen aan testjes dan...
ovu testen heb ik ook gedaan om te kijken of mijn gevoel goed zat, en dat zit het voel altijd mijn ei en ik heb een lf 14 dagen....