Ha muurtje! Met kippie gaat het goed. Ik krijg een beetje last van m'n banden aan de linkerkant. Heb ik sinds gisteren. Beetje vervelend gevoel en ik moet constant plassen....hihi...het drukt nu een beetje op m'n blaas. Verder mag ik nog steeds niet klagen natuurlijk!!! En met jou?
Hoi! had t ff druk met mij bemoeien met anderen... hihi. Hier goed. Ik geloof dat er een bij mij beneden extra ruimte wil hebben... het borrelt en trekt daar beneden. hihi. En ik ben duizelig en misselijk. Maar gelukkig geen relatie nog met de toiletpot. Ik wil m niet knuffelen! Jakkie bah!
Sassss, succes met de Puregon... wat vervelend die bijwerkingen... *zucht!* Maar hopen dat het werkt! En dat je snel zwanger bent met als resultaat een prachtig gezond beepke in je armen!! @ Ja, alweer 8 weken en 3 dagen. Ik vind het wel super spannend hoor... Woensdag weer een bezoek bij de vk. Weet niet of ik dan nog een echo krijg... Was toen... in het begin toen ik deze afspraak maakte wel de bedoeling...maar ik heb natuurlijk al 2 echo's gehad... Maar je begrijpt mij wel.. ik wel er nog wel een hihi.
hahaha ja tuurlijk begrijp ik dat!! Is gewoon heel leuk om het frummeltje te zien. Ik kan ook niet wachten tot 17 juli...dan is het al zo groot!
Ja ja ikke!!!! Moet mezelf echt in bedrang houden nu!Vandaag en morgen thuis, beetje schoonmaken en woensdag(NOD) weer aan het werk, das niet eerlijk he? xxx Succes allemaal!
Ik zit op 3 forum topics te kleppen... lukt niet helemaal met een vergiet van een hoofd... hihi. Later! KUS! Ik hoop op heeeeeeel veel roze hier!
@done: WAUW meid, wat geweldig! mooi begin van een nieuwe maand, vanaf nu iedereen op ROZE! Geniet er lekker van!
Done, van harte gefelciteerd! Een dezer dagen zou de innesteling kunnen komen bij mij, ben benieuwd. Enkel wat krampjes en ben warmer als anders, maar ja dat kan ook aan het weer liggen. Afwachten maar, en dat duurt lang! Ach ja, veel werken en poetsen en dan is het zo 8 juli NOD.
@ done, Hier ook nog ff gefeli , had ik bij juni ook al gezegd, maar zoiets kun je niet vaak genoeg zeggen. Hier moet ei nog komen. Kweet alleen niet wanneer. Tempen doe ik nog niet en had deze keer ook niet echt zin, heb vorige week koortst gehad en ben nog steeds ziek thuis, ga dan ook echt de wekker niet zetten. Bij kortste cyclus komt die dinsdag en anders pas van het weekend. Miss als ik vanaaf beetje opgeknapt ben, anders....
Goeiemorgen, Wow wat zie ik: al een zwangere . Done, meis van harte gefeliciteerd!!! Wat super voor je dat je test nu toch posi was en wat een mooi begin v/d maand! @all: Pfffff, nog een ruime week voor we op vakantie gaan - de tijd kruipt, hihi. Heb zo'n zin in vakantie! Wat betreft mn naderende NOD: Voel nog steeds helemaal niets. M'n temp was vanochtend ook ongeveer hetzelfde (hoewel ik al een tijdje wakker was toen ik tempte..), dus het ziet er voor mijn doen vrij standaard uit voor een naderende ongi. Gisteravond al behoorlijk wat roze verlies, nu is het weer even gestopt (is bij mij vaak alleen s middags en s avonds). We wachten af, maar het ziet er naar uit dat ik op vakantie gewoon in de zon kan liggen en wijntjes kan drinken .
Zoveel mensen rond me heen die verkondige dat ze zwanger zijn!!! ik ben super blij voor hen! ik wil ook!
@Sass: Dank je meis! @Arka: ja, we hadden het hier gisteravond ook over. Het lijkt wel of iedereen ineens zwanger is, behalve wij . Maar houd moed, want onze tijd komt ook echt! Maar ik ken het gevoel helemaal hoor: IK WIL OOK ZOOOOOOOOOOO GRAAG!!!