Goeiemorgen dames! Ik ga alvast verder naar de augustuslijst. Vannacht zijn de duiveltjes gekomen.... ohhh wat had ik weer een buikpijn! En die kl*** paracetamol werken toch ook voor gene ene meter! Ben de hond maar een halfuurtje gezelschap gaan houden afgelopen nacht. Heel veel succes voor de meiden die nog moeten testen!! Liefs Cyntje78
Ja meiden ik ga me nu echt even douchen. Daarna kom ik wel weer ff kijken. Ik ga echt nergens heen vandaag. Veels te slecht weer en bovendien ben ik gaar. Ook niet zo raar natuurlijk als je maar iets van 4 uur slaapt op een nacht.
meiden de test is negatief het lijkt wel alsof ik iets zie maar denk dat ik dat alleen maar wil zien ... ben gelijk down
meis zolang de duivels er niet zijn heb je nog kans hoor zijn zat meiden die pas heel laat positesten en anders alles ff loslaten en dan komen de duivels vanzelf
moet ook nog douchen.. maar lig veel te lekker hier! zo nog een keertje wat eten halen.. (haha enigste lichaamsbeweging vandaag vrees ik)
@Chantal Wat vreselijk voor je. Een hele stevige knuffel voor jou van mij. Het is geen leuk nieuws maar weet je wel waar je aan toe ben. Ga je maandag de Huisarts bellen? Hou je taai Groetjes Lynette
goedemorgen, ben nu pas wakker! we gingen pas rond 03.00u slapen vanacht, we hebben het super gezellig gehad, eerst lekker buiten gezeten, met de vuurkorf aan, en daarna nog binnen met een muziekje, hebben we gedanst. lekker ouderwets gezellig! alles natuurlijk wel onder het genot van een drankje!
oohhh, chantal wat vervelend dat je nu nog geen duidelijkheid hebt, heb je vaker wel eens een langere cyclus tussendoor?