Dan ga ik zelf proberen of het lukt..maar geef geen garantie dat het plaatje er daarna nog is....*bibberdebibber*
HIj heeft er bijna 5 jaar in gezeten, dus misschien zit ik er wel helemaal naast wat betreft mijn cyclus. Ik snap in ieder geval geen bal van mijn lijf... Super dat je cyclus gelijk op gang is gekomen, is ook altijd maar afwachten... Ik had expres voor koperspiraal gekozen 5 jaar terug, omdat ik niet zo lekker reageerde op de hormonen van de pil en dus iets zonder die troep wilde, maar dat zegt dus ook niets blijkt nu
@kubus, ik zal mijn boek eens raadplegen over zwanger worden... daar staat ook een stuk in over anti-conceptie. ogenblikje.....
Hij is er bij de gyn uitgehaald en die zei naar aanleiding van de echo dat het misschien wel lastig zou kunnen worden omdat ze een heleboel eiblaasjes zag. Ze zei ook dat het feit dat ik altijd zo super regelmatig ben geweest wel een heel goed teken is. Snap er dus ff niets van dat spontaan mijn regelmatige cyclus van de aardbodem verdwenen is
*met een koperhoudend spiraaltje wordt je cyclus niet verstoord en gaat gewoon door, ook na verwijdering van het spiraaltje....* vreemd dat jij dan nog geen ongi hebt
Nou ja zeg, ik denk ik ga me ff registeren bij vrouwenpower (voor de smilies) Blijkt dat ik dat al gedaan heb, ook speciaal voor zp want ik heet er ook heitjekarweitje..haha! Geheugen als een zeef...
goedemiddag dames! jeetje wat hebben julie weer zitten beppen hihi! heb niet alles bijgelezen hoor... is er nog roze bijgekomen sinds gister avond? Liefs dag