NOD Juli 2009

Discussion in 'NOD forum' started by blackeyedgirl, Jun 6, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wendysunny

wendysunny VIP lid

Jun 24, 2009
    5,789
    0
    0
    o ja: tuurlijk gaat taart en zwanger zijn wel samen... maar niet bij mij

2. Chelle25

Chelle25 Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    2,382
    0
    0
    gelderland
    ooo ja die misselijkheid.
    Maar helpen die tabletten nog niet echt dan....

3. wendysunny

wendysunny VIP lid

Jun 24, 2009
    5,789
    0
    0
    jawel.. die helpen gelukkig wel.... ik spuug nu niet alles uit ;)

---------------

wat zijn jullie plannen vandaag?

ik heb vanavond een etentje met allemaal meiden..... ga wel met de auto... anders denken ze ook waarom neem je geen biertje/ wijntje??

4. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik heb helemaal geen plannen voor vandaag. Moet alleen nog even met mijn man mee een auto ophalen op zijn werk en that's it. Vanavond lekker op de bank hangen. Ik ben gisteravond uit eten geweest en we hebben echt geen geld meer, dus t is maar goed ook dat we lekker niks gaan doen.

5. wendysunny

wendysunny VIP lid

Jun 24, 2009
    5,789
    0
    0
    lekker niks doen is ook wel eens fijn .. geniet ervan
    -------------------

6. Chelle25

Chelle25 Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    2,382
    0
    0
    gelderland
    Hier ook housewarmingparty van vrienden.
    Heb al gezegd dat we met de auto komen en ik zal rijden

vroegen ze: "waarom rijd je vriend dan niet een keer, kun je ook een keer drinken"
    Ik rij meestal namelijk...
    Ikke:" Ach, hoeft niet zo nodig voor mij......

Wat moet je anders zeggen... en er zijn er al 2 zwanger duzz er wordt continu over baby's en zwangerschappen gesproken. Ik moet zo oppassen dat ik me niet verspreek. Ze hebben me al een paar keer raar aangekeken als ik ergens een antwoord op wist.
    Zo van:" hoe kun jij dat nou weten, je bent er helemaal niet mee bezig".. Ze moesten eens weten....

7. wendysunny

wendysunny VIP lid

Jun 24, 2009
    5,789
    0
    0
    ha die chelle.. zie het al voor me

-----------

hier eind volgende week een festifal van 3 dgn.. ik ben dan vrijwilliger en drik dan normaal wel een biertje... nu dus niet
    denk dat ze wel vragen of ik zwanger ben.... wie weet zeg ik het dan wel.... maar dan ben ik pas 6,5 week beetje vroeg he..... maar als ik het hele weekend en vanavond niks drink hebben ze het vast wel door

8. Chelle25

Chelle25 Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    2,382
    0
    0
    gelderland
    Anders kun je toch ook zeggen dat je aan de antibiotica bent voor het een of ander.

Heeft namelijk één vriendin bij ons in de groep ook gedaan.
    Die drinkt namelijk ook altijd op feestjes (roseetje of zo, is geen zuiplap maar je snapt wat ik bedoel)
    Ze zei aan de antibiotica te zijn voor blaasontsteking en klaar. Iedereen geloofde haar....

9. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    Chelle: ja met dat praten als een expert moet ik ook oppassen...maar elke x als ze dan vragen zeg ik dat mn vriendin (die net een kindje heeft) me dat heeft verteld....of dan zeg ik erachter aan: het schijnt dat... eh dacht ik? Of ja weet ik het! Doe ook maar een gok. hihi

Plannen: uhm weinig, hoop dat we vanavond verder gaan met Lost kijken :)

Wendy: weten van jouw vriendinnen niemand het nog? Spannend!!! Wanneer ga je het vertellen?

10. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    Heej dat is een goede smoes voor mij! :p

11. yootje

yootje Fanatiek lid

Feb 2, 2009
    4,864
    0
    36
    Female
    belgië
    zo, even lekker gedoucht en een wasje aangezet. het laatste wasje voor deze machine, hij lekt namelijk erg veel water..... gelukkig hebben we nog een machine staan, die had vriendjelief in zijn apartementje staan. we hebben gelukkih niets weggegooid wat we dubbel hadden, zo zie je maar weer!

12. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    Hihi jij blij dat het pokke-weer is (anders was het miss logischer om te fietsen.. ;) )

13. Rosado

Rosado Niet meer actief

Oh ja da's ook een goeie smoes idd. Ik ben me ook al suf aan t piekeren wat ik moet gaan zeggen als ik straks zwanger ben. Ik ben ook nogal vaan een roseetje en als ik ineens niets hoef valt dat natuurlijk direct op. Maar dat van die antibiotica is er 1 om te onthouden.

14. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    Ow nou ik hoor net dat ik doorging voor de wasmachine dus als ik em win mag jij hem hebben goed?
    Ow niet nodig dus..

15. Chelle25

Chelle25 Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    2,382
    0
    0
    gelderland
    Ik gooi het meestal op mijn twee collega's die zwanger zijn....
    Dat werkt ook wel

16. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    Hm normaal is Angel ook allang present of heeft ff haar gezicht laten zien...zal ze echt ziek zijn?? :(

17. wendysunny

wendysunny VIP lid

Jun 24, 2009
    5,789
    0
    0
    ja zou ik kunnen zeggen... bij de 1e was ik lekke rver weg... en toen ik terug was met een week of 14 had ik al een buikkie haha
    --------------

ga komende week ook koken daar op het festifal.. met me zus, zwager en 2 andere vrienden... heb al voorgesteld dat ik de toetjes maak.... haha
    kan niet boven de pan gaan staan joh!!

18. wendysunny

wendysunny VIP lid

Jun 24, 2009
    5,789
    0
    0
    hoop het niet!!!

19. Chelle25

Chelle25 Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    2,382
    0
    0
    gelderland
    ja idd, Ik heb haar helemaal nog niet gezien vandaag..
    Ze wilde wel proberen uit te slapen maar dit is wel errug lang en dat met 3 kids....

20. yootje

yootje Fanatiek lid

Feb 2, 2009
    4,864
    0
    36
    Female
    belgië
    :D:D:D evengoed bedankt!

Share This Page