Hee hallo allemaal! Ik ben hier al heel lang niet geweest, omdat ik een beetje de moed verloor omdat mijn ei maar niet wilde komen. Nou, het heeft ongeveer 33 dagen geduurd voordat ie kwam, maar het was het wachten waard!!! Ik ben zwangerrrrrr!!!!!! Ik besef het nog echt niet, maar dat komt vast snel genoeg. Moet dus maar snel mijn banner aanpassen . Sorry voor dit ego-bericht, met jullie alles goed? Hoop dat het voor jullie ook allemaal snel raak is!
@Kimski: Gefeliciteerd! Nu je banner nog aanpassen Bah, bel ik net de japanner, zitten ze helemaal vol vanavond:x Nu gaan we morgen...
Niks geen ego! geweldig meid dat je zwanger bent. Hoop dat er vele je mogen volgen (waaronder ikke ook wel) gefeliciteerd Bekijk bijlage 4708
ja op F5 drukken F5 = verversen van de pagina, alle nieuwe berichten zullen dan onder aan de pagina verschijnen.
Ben ik eindelijk klaar met strijken, is er niemand meer.... Nou ja ‎Angel79, ‎Melanina, ‎pucky, ‎ricmar94, ‎wendysunny, zijn er wel maar die zijn waarschijnlijk aan het lezen of andere dingen aan het doen. Dan blijft er niets anders over, dan maar gewoon tegen me eigen aan te kletsen.
Krijg toch allemaal de kl*re, Val voor mijn part allemaal dood. Ik hoef geen geld om braaf te leren Ik eindig toch wel in de goot. Ik voel me zo verdomd alleen... Bekijk bijlage 4729