Zit eigenlijk al in aug, maar daar is het helemaal stil. Dus einde van de maand zal er niet in zitten.
ach je bent pas vorige maand begonnen zo te zien dus je cyclus moet nog een beetje op starten, denk dat je het zo moet bekijken ongeveer
Kom jullie eventjes welterusten toewensen!! Tante wat een leuke foto's van jullie dagje Utrecht, hoop dat jullie het hartstiokke gezellig hebben gehad!! BEG al uitgeklust?? So dat gaat snel haha. Heel veel sterkte met vervelen dames haha en slaap lekker voor straks!!
Misschien is dat het wel... Maar had juist voor een koperspiraal gekozen zodat ik mijn cyclus zou houden. Heb ook nooit een menstruatie overgeslagen. Maar misschien is inderdaad door het verwijderen ervan (met 1 inlegkruisje bruin) mijn cyclus inderdaad wel een beetje van slag. Laten we het hopen Om eerlijk te zijn zou augustus ook ronde 1 worden, dus daar willen we eigenlijk gewoon heel graag mee beginnen haha
Nou, wat een verveling! Die appelflappen zien er goed uit!!!! Ik zag melige foto's in Utrecht. Leuk, Tante Mars!