Hahaha, hoe heb je dat nou weer gedaan? Hihi. Zie je nu ook alleen nog maar jezelf staan? Ik zie ons nog steeds alle2. Jeetje nee, ik zie er 4! Wat een drukte ineens.
Jep je staat er nu wel! Samen met dees en fioontje... En ik deed 'printscreen' en toen wat knip en plakwerk in paint
hoi hoi was even aan het bij lezen maar het is erg rustig gebleven hier, hoe kan dat nou? van de week had ik echt moeite om alles terug te lezen en nu echt niet....
Ja dat met die smilies lukte wel idd, maar met paint enzo, weet eigenlijk niet eens wat dat is, haha. Enne...gewapper
Dat is het mysterie van ZP! Het lijkt of ineens iedereen tegelijk aangetrokken wordt tot zp en als het rustig is...blijft het ook ineens rustig? (en natuurlijk is het weekend...speelt ook mee...)
Haha paint is zo'n beetje het simpelste programma'tje dat er is! Dat kun je zelfs met je wappers dicht!
Nou idd, daar lijkt t wel op. Moet je t eens over sex gaan hebben, volgens mij is t nog nooit zo druk hier geweest als pas van de week toen we t daar over hadden
Whaha ja het liep storm hier toen de tarzan's en vrouwvriendelijke speeltjes hier over tafel gingen! Haha en die buitensexverhalen, iedereen deelde ze, echt grappig!