educatief nee jullie waren gewoon kunstlullen aan het vergelijken oja om even mee te doen bij mij staat hij op mijn nachtkastje en hij is paars hahahahahahahahahahahahahahahahahaha
Ja inderdaad je deelt álles en bent haast schaamteloos...je komt hier om anoniem je verhaalt te delen....en wat doen we met zn allen?? JUIST, een zp-uitje organiseren! Hihi..vrouwen!
Hahaha, ja idd. Nou ja, ik vind t vooral belangrijk dat mensen in mijn omgeving t niet weten. En die zitten toch niet hier op zp ben ik inmiddels al achter.
het wordt drukker kom op heitje geef ons sexpraat volgens mij komen ze daar op af!!!! hahahaha sorry hoor ben een beetje melig
Haha, nou ik wilde net zeggen, het gesprek komt op kunstlullen en ineens waren er heel veel online. Het begint op te vallen...
Ik lig hier in een deuk haha indd. Maar nog leuker vind ik zelf ons kindje is verwekt op een spannende plek. Hahahahahahah LOL was echt heel grappig al die verhalen over buitensex LOL ohh zag vandaag dat sex weer als seks gescheven werd of is dat al weer langer zo?
nou vandaag bij het programma was het een discussie en de SEKS was goed en niet SEX haha. ons kindje is verwekt is een lang verhaal hoor maar wel toevallig en grappig. zonder die dag was het niet gelukt.