oja opgezette buik heb ik ook en kriebelsteekjes in de buurt van waar ik denk dat de baarmoeder moet zitten..
ooooooooooooooo ik hoop het zo... maar ik weet het echt niet meer. Het is ook nog oud bloed en geen rood bloed zeg maar. dus het kan nog alle kanten op... Ik weet wel dat de klap groot zal zijn als ik toch weer echt ongi wordt. Stom ik weet het maar heb me er stiekem toch wel op verheugd al...
maar ga nu maar slapen denk ik, dan is het des te sneller morgenvroeg en dan bekijk ikwel of ik ga testen.... truste
heee meiden, even kort... ben vandaag de hele dag op pad geweest, boodschapjes doen, naar het strand (heerlijk!!) dus even kort, hoe gaat het hier?? hopelijk nog wat roze? En morgen, de grote dag voor een aantal, hopelijk morgen mooi nieuws... chelle had jij een paar druppeltjes bruin? dat had ik ook bij Thijmen, 1 dag voor nod, alleen een ieniemienie beetje bruin, en daarna niets meer, en de dag erna testte ik posi! verder hopelijk alles goed! hier wel iig! morgen ben ik ook de hele dag op pad, we gaan de stad uit, richting Hollywood Hills, lekker wat wandelen... maandag ben ik er zeker weer! hier nog steeds die gekke buikpijn, hij is de hele dag aanwezig, de autogordels zaten me in de weg, en ook als ik met de kleine op de grond zit ofzo heb ik er last van... ik hoop maar dat mn eitje snel springt en dat het dan over is (of het mag wel blijven, maar dan wil ik wel zwanger zijn...) Tot later!
Zo, zowel het huis als ik zijn weer helemaal schoon en fris. Ben benieuwd met al die testers over een uur, daar moet toch wel wat roze uitkomen! @Chelle: Bruinverlies rond NOD hoeft weinig te zeggen, het kan innestelbloed wezen of een 'restje' van je vorige ongi dat je lijf nu aan het opruimen is @dees en Chelle: De test wordt vast hartstikke posi! @surf: Apart, die buikpijn. Hoop voor je dat het snel over is en dat je snel zwanger raakt!
Nou meiden, Ik heb getest, en hij was hartstikke negatief. NIET ZWANGER staat er dan met koeienletters geschreven. Dus het is nu echt wachten op de ongi ondanks alle symptomen en al jullie goede pendels, zit het er niet in deze maand voor mij.... groetjes
goede morgen meiden... gisteren etentje gehad en de stad ingeweest... ben maar op de fiets gegaan. had 1 probleempje: knam me spijkerbroeken niet meer in door opgezette buik... dus had de zw broek al aan... zat wel lekker maag was steeds bang dat ze dat zagen!! en tjee.. heel wat water, ice tea en cola gehad... drink ik normaal over 2 dgn zoveel... vanmorgen (was 2 uur thuis en om 5 ur getest)nog een x getest en die was zelfs iets lichter dan de test van vrijdag... de urine was ook helemaal wit... dus ligt daar vast aan. Hoe is het hier verder? Nog testers de komende dagen? dacht het wel hoor!! Spannend hoor... zou mooi zijn als de einde van de maand helemaal rose zou worden. Ik krijg zo viosite en moet pieter uit bad halen... o jee... meneer klimt er al uit... haha doei
Nou, als het echt alleen een beetje bruinverlies is en de ongi niet doorzet, doe ik dat misschien wel ...