he chelle balen van je nega test maar je kan echt beter kv 2voor 5 kopen.... niet dat het helpt bij mij want hij is nega.... alweer
he damn, het zit ons ook niet mee he.... Afwachten maar weer duzz.. Heb net zelf de frustratie er ff uitgejankt en nu kan ik er wel weer tegen aan...
als de Bekijk bijlage 4832 Bekijk bijlage 4832 niet doorbreken vandaag weet ik niet wanneer ik ga testen....
ik heb weer een beetje spierpijn in mijn buik alsof ik te hard getraint heb, weten jullie wat dit is want ik herken het totaal niet...
aan 1 kant? of 2 kanten? ik heb het nu aan 1 kant... alsof er iets samentrekt... geen idee wat het is hebben jullie 1 pag terug van mij al gelezen vd test.....was denk ik dom door zo'n lichte urine te testen
same here, had al gezegd dat ik bruinverlies had, duzz eigenlijk weet ik het dan ook wel maar ja je houdt toch hoop.. Misschien als het niet doorbreekt dan test ik nog een keer opnieuw maar weet ook nog niet wanneer
ach meis, jij bent gewoon echt zwanger hoor, idd met lichte avondurine testen is ook niet handig he.... Je weet wat ze zeggen streep = streep
chelle: ik hoop het zo meid hoeveel dgn heb je voor deze cyclus gerekend? ik had zelf 28 maar blijkt denk ik 33 te zijn.... maarja.. ben dan dus ook 5 dgn minder zwanger (omdat ik de ei later gevoeld heb en pieter toen ook 5 dgn jonger was dan ik d8)
ja ik denk dat het je beter met donkere urine kunt testen.... gister had ik het aan beiden zijkanten nu aan de voorkant en het is niet in mijn buik zeg maar maar echt mijn buik zelf....
@wendy: Streep is streep meid! Je kunt stoppen met testen hoor, je weet al dat je zwanger bent @Chelle en dees: Balen meiden, over een paar dagen nog eens proberen! Dan is hij vast en zeker hartstikke posi. Chelle, ik hoor vaker dat de ClearBlue niet bijster gevoelig eens, de KV is denk ik een betere keus. Sterkte! *Knuffel*
goedemorgen dames, hoe is het hier? Chelle, ik zie jij alweer een nega-test, balen meid. zelfde geld voor dess natuurlijk.. @hier, een K*T middag, avond, nacht gehad gister..... x
ja haha.. erg ebn ik he wil zo graag een duidelijke streep. heb me banner aangepast... denk dat ik iets korter zwanger ben... heb me ei later geveold dan normaal en bij de cvorige zw schap was ik 5 dgn korter zwanger dan ik toen d8... dus tja...
Ik heb nu sinds een dag dat ik een trillende spier in mijn onderbuik, precies in het midden, net onder mijn navel. Waar dat vandaan komt, geen idee! Het lichaam is een vreemd object
nou vandaag was 32 dagen.... Net zoals de vorige keer. Heb volgens mij, m'n ei gevoeld vrijdags 2 weken geleden, dan + 15 dagen, dan kom je uit op zondag testen, dat heb ik dus gedaan vanmorgen. Heb al wel een keer een langere cyclus gehad maar dat is het volgens mij nu niet.