de DA kan daar niets over zeggen, waar kun je daar pas achter komen wanneer er sectie wordt verrechtop het lijfje, en zover hoop ik toch niet dat het komt. maar ja, ze hoeft maar een muisje gegeten te hebben die vergiftigd is met muizengif, of een bepaald soort plant. ik ben nu allang blij dat ze wel eetlust heeft, zo blijven haar maag en darmpjes in werking, waardoor een eventuele vergiftiging sneller uit het lichaam is. we hadden ook een soort pasta meegekregen die moet ze dan oplikken, die bevordert ook nog eens de spijsvertering. Gisteravond moest ik opeens erg hard huilen, ik kan daar zo niet mee omgaan! er moet niets met onze beestjes gebeuren...
uhm ja lekker vaag weer er staat 3. lees het resultaat na 5 min.(die waren nog niet om net) en daar onder staat lees het resultaat na afloop van deze 5 min niet meer af(zie vorige regel) huh.....
@yootje: Hier nog een, mijn katten zijn mij heilig! Toen één van onze vorige poezen opeens epileptische aanvallen kreeg wist ik niet hoe snel ik haar naar de DA moest brengen. Ik schrok me rot!
@Heitje: Alles gaat lekker hier.... We hebben dan wel dit besluit genomen, maar ik twijfel nog steeds heel erg..
en achterop de verpakking staat na 5 minuten zichtbaar resultaat zwanger/niet zwanger hahaha echt dubbel
ik ga even een kopje thee zetten... ik ben aan het denken dat ik een ontbijt op bed ga maken voor vriendjelief, heeft hij wel verdiend vind ik!
meiden ik ben weg!!!! testers succes rose meiden: gefeliciteerd rood: balen.... hier wat hcg hcghcghcg ..... ik duim voor jullie fijne dag