@Leeuwtje: Vorige zwangerschap al erg zwaar, niet van genoten en een keizersnede. Was 30 kilo aangekomen en daarna inclusief de zwangerschapskilo's 50 kilo afgevallen. Operatie in januari gehad. Mijn lichaam is gewoon doodmoe.. Ik slaap ook erg veel !
@Rapoenzel: Klinkt als een hele goede reden om nr. 2 even uit te stellen, maar kan me voorstellen dat het erg moeilijk na te leven is. Verstand en emotie gaan soms zo moeilijk samen Wat gaan jullie doen als het deze ronde raak blijkt te zijn, of weten jullie dat nog niet?
@Leeuwtje: Deze rond is het niet raak want we hebben het veilig gedaan. Uitstellen is voor ons geen optie eigenlijk, want ik word ook al 31 en mijn man wordt al 40. We willen niet te oud papa en mama zijn namelijk. Dus ik twijfel erg of ik nu zwanger wil zijn of helemaal niet meer.
Goedemorgen! Raponzel,wat vervelend allemaal. Wij hebben zelf ook erg getwijfelt,omdat mijn vorige zwangerschap bijna is geëindigd in een vroeggeboorte,en ik vanaf toen alle weken in het ziekenhuis moest blijven. We zijn pas echt voor een 2e gegaan na groen licht van mijn gyn.Ze heeft alles onderzocht en ons groen licht gegeven. Wellicht is het voor jullie ook een idee tzt, wanneer je er weer aan toe bent? @chelleke,jammer van je nega test,maar verlies nog geen hoop,op je NOD ookal heb je al wat bruinigs,ik duim toch nog voor je.
@Rapoenzel: Hele lastige keus! Hoop dat jullie eruit komen en dat je vrede zal hebben met je besluit. *Hele, hele dikke knuffel!*
@Timiris: Ik heb verder geen klachten ofzo. Ben alleen erg moe na een dag met die kleine man. En ben gewoon bang dat ik weer enorm zwaar ga worden en weer niet van mijn zwangerschap kan genieten. Dat speelt allemaal mee. Mijn man zegt, als je het gewoon wilt dan gaan we er voor. Wil je het niet dan niet. Dus ik denk er nog goed over na !
Dames, help me eens even! Het is hier nog niet eens half negen 's avonds en ik wil al naar bed Heb vanochtend tot half 11 liggen meuren, tsss.
Aan de ene kant wel, aan de andere kant gooi ik mijn ritme dan zo overhoop. Word ik om 4 uur 's ochtends wakker en kan ik niet meer slapen Dus moet ik het van mezelf nog minstens een half uur uithouden