dat hou ik ook in mijn achterhoofd, zelfde als Wendy die had dat ook en Timiris teste nergens posi mee terwijl ze al 7 weken zwanger was... duzz stiekem houden we hoop
ga me nu eerst maar ff aankleden en dan moet ik nog broodje eten en om half 1 wordt ik opgehaald duzz miss dat ik nog ff langswip en anders tot vanaaf
Hoi meisjes, GOEIEMORGEN!! Poe ben weer bijgelezen en ff denken wat ik allemaal onthouden heb (normaal zet ik het eerst in word maar nu zomaar niet gedaan..) @Lynette: romantisch hoor en een superleuk idee dat daar jullie beebje verwekt is! @Dees: jippiee het wachten wordt beloond! Geweldig meis, gefeliciteeerd! Over een paar dagen heb jij gewoon 2 vette || strepen! @Leeuw: hihi half 9 is wel beetje vroeg ja! Misschien doen je hersenen dat expres zodat die spannende wachtdagen sneller voorbij zijn!? @Angel: gelukkig is je temp weer richting 'normaal' ! Voel je je wel beter? Ondanks de kwaaltjes die je nu hebt dan! Wow het zou zoooo geweldig zijn als het toch raak is, hihi en dat terwijl je juist geen hoop had eerst! I thumb for you (in mn aaallerbeste Engels) @Chelle: he shit, balen van je nega-test!! Hopelijk snel een goeie positieve!!! @Yootje: aaaaah wat erg van je katje! En wat goed dat jullie haar gevonden hebben in de tuin zeg!! Pfff gelukkig is ze in goeie handen nu en wordt er goed voor haar gezorgd, dus dat moet helemaal goedkomen! Sterkte!! @Angel: aha, nou weet ik dus waar die blauwe streep voor staat dus...hoe verander je dat allemaal? En ik zie nog wat onder je grafiek staan in het groen, hso ofzo? Wasda? @Rapoenzel: sterkte meis en ik hoop dat je je snel wat 'sterker' voelt! @ Euhhh nou weet ik het ff niet meer, maar toch veel onhouden he! @Hier: temp was weer 36.6, net als gister. Hoop dat ie nog ff flink gaat stijgen! Ik temp eigenlijk ook altijd 's avonds voordat ik naar bed ga..gewoon uit nieuwsgierigheid en omdat ie in mn blikveld ligt als ik mn bed instap En voor mn ei is ie dan 's avonds iets hoger, dus rond de 36.5 en na mn ei elke keer rond de 37.0... Gisteravond was ie opeens maar 36.4! Oehhh misschien een onopvallende sneaky innestelingsdip?? Heb ook de hele tijd felle steekjes links bij mn lies! Maarja, ik wijt het elke keer maar aan mn blaasontsteking, is makkelijk voor mezelf, haha! Oja en mn nipples zijn ook sensitive (sorry ben in een Engelse-woordjes-bui denk ik...) Hebben jullie nog plans voor vandaag? Ik wil ook naar HP 6! Maar vriendje wil niehiet We gaan al naar Ice Age 3 binnenkort! Ik kan nog weinig, denk dat het het beste is om nog ff binnen te blijven en rustig aan te doen. Misselijk lijkt wel weer ff minder! Wel nog pijn bij het plassen... normaal mag je het niet ophouden en moet je gaan als je moet...maar vanmorgen lag ik zoooo lekker en heb het opgehouden en steeds in slaap gevallen..man dat doe ik dus nooit meer! Auwie!:x
Hey bink1976, ‎dees1985, ‎heitjekarweitje, ‎mermaid, ‎Timiris allemaal, hihihihi
*zwaait hevig* Haaaaaallooooo Ik heb ff in snetreinvaart het huis gedaan,en het stortregent hier echt onbeschoft hard Jammer,dat wordt dus een hele dag binnen zitten met een echt buitenkind
Het stortregent hier ook +/- 15 km verder van je vandaan. Ben vanmiddag in D'chem te vinden, ga HP 6 bekijken... Prima weer voor de bios.
Hai Timiris! Hier schijnt alweer de zon haha! Maar ook dikke boze wolken hoor! En jij, heb jij al kwaaltjes??? Ben in de kwaaltjes-willen-horen-mood...
Hallo!! Zo zo dees toch nog van harte gefeliciteerd, wat leuk joh, toch een tweede streep en dus zwanger super hoor!! @angel:wilde nog ff zeggen dat jij voor mij had gependeld een poosje geleden voor juli zwanger en dat is dus uitgekomen, goed voor de statistieken hihi! @wendysunny:jouw banner stond toch op 4.4 weken, en nu op 4??
Nu gaat het wel weer, Vanochtend vroeg ff dipje gehad Maar ff uitgehuild in de armen van vriendlief en nu kan ik er weer tegen. Maar met afvegen net al wel beetje rood gezien dus ben echt bang dat het aflopende zaak is voor juli. Heb voor de zekerheid voor de bios ook tampon ingedaan, wil dat risico niet lopen...
*is nu wel heel schieuwnierig waar chelle woont* Wij houden niet van HP,en Fay is nog niet geduldig genoeg voor de bios haha! Dus wij gaan fijn bankhangen,knutselen en koekjes eten vandaag
Hou op schei uit! Ben al een week misselijk,constant,maar -nog- zonder overgeven. Heb zere tieten en een voetbalbuik Heb de 'orgasmekriebels' gehad in mijn buik,en een mond vol aften (al weet ik niet of dat daar mee te maken kan hebben,maar normaal heb ik nooit aften) En jij?
*jaagt ongi weg* Bekijk bijlage 4846 *weg weg weg, BLIJF weg!* *Geef Chelle een kans!* *grrrrrrrrrr wegwezen ja!!*
Oeh dat klinkt wel 'goed'! Nou ik weet dus niet wat ik kan wijten aan mn blaasontsteking/antibiotica! Bovendien is het nog wel errug vroeg om kwaaltjes te hebben denk ik! Maar heb wel felle steekjes bij mn lies en mn tepels beginnen te tintelen/branden. Heb ik normaal nooit dus kom op tepels: blijf maar lekker fikken!