Yep! Heb mezelf net op de lijst gezet en zal ook even een berichtje in het "gewone" nod aug topic achterlaten.
Goedemiddag dames, Ik komt me ook weer even melden, want ik heb vandaag mijn eisprong!!! jippie! Na 6 maanden in de weer te zijn geweest met ovulatiestrips en nooit een positieve te hebben gehad, is het eindelijk zo ver! Nu kan ik ook een beetje mijn cyclus uitrekenen en kom ik nu op een cyclus van 37 dagen. Ik ga door naar augustus! Succes allemaal! ps. mermaid, wij hebben precies dezelfde trouwringen.......
foto van mijn zelfgemaakte truitje staat in mijn album, trouwens de broek die ik daar aan heb, maar niet duidelijk te zien, heb ik ook zelfgemaakt
Wat fijn dat je eindelijk een eisprong hebt. Zie je in aug, ik heb me er ook net aangemeld. Wat leuk dat jullie dezelfde ringen hebben. Mooi zijn ze hè?! Haha
Wow, wat knap dat je dat kan zeg! Heb je daar een cursus voor gedaan ofzo? En koop je je stof dan gewoon op de markt, of in een speciale winkel?
Need for speed carbon ook. en nu speelt hij Take Down iets met botsen en chrashen. Ook weer een hoop getier hahaa. Ohh klinkt lekker pizza. wij gaan aan de Zalm, spinazie met ei en gebakke aardappeltjes. met toetje Yogurt met vers fruit. Groetjes Lynette
ik heb dat van mijn moeder geleerd, en zelf uitproberen natuurlijk. ik koop de stofjes inderdaad op de markt en een stoffenzaak hier in het dorp.... 2 jaar geleden heb ik van mijn oma mijn eigen naaimachine gekregen en sindsdien is het echt een hobby van me geworden.
ik heb er ook zo'n zin in, om zelf babykleertjes te maken, ik wil daar alleen mee wachten totdat ik ook echt zwanger ben...
Leuk hoor! Ik was pas een keer op de markt en toen kwam ik ook langs zo'n stoffenkraam. Ik zag al allemaal leuke stofjes om lakentjes en gordijnen enzo mee te maken voor een babykamer. Ik kan helemaal niet naaien, dus dan zou ik toch echt mijn stiefmoeder maar even lief aan moeten kijken (mijn eigen moeder kan ook echt niet naaien, haha, zit denk ik in de genen).
Hallo, Zoals jullie zien ben ik nieuw hier. Lees al een tijdje topics maar vond het nu tijd om mezelf aan te melden. Ik ben op 16 januari gestopt met de pil en zit nu in de 6e ronde. As zaterdag heb ik mijn NOD dag. Mag ik bij jullie op de lijst? En is er iemand die voor mij zou willen pendelen? Ben erg benieuwd namelijk. Groetjes minifien
Dank je wel! Ja wij zijn bezig met ons eerste kindje. Vind het erg spannend allemaal. Ik ben 30 en mijn vriend 29, dus voor ons mag het wel komen. Kan ik de lijst ook zien? Groetjes