of hoor behoor ik soms tot die groep vrouwen die tijdens hun zwangerschap gewoon ongi worden..... heb ook geen stolsels enzo gewoon bloed...
Als dat zo is, dan wil ik daar ook bj horen... Ik denk dat je gewoon ff moet afwachten, (hoe moeilijk het ook is), en dan als het niet losbreekt, dinsdag nog een keer moet testen. Ik denk zelf dat als het wel losbreekt, je gewoon ongi bent en niet zwanger, hoe zuur dit ook mag klinken.... dikke knuffel voor je
iemand die ik ken, werd de eerste 3 maanden ook gewoon ongesteld, wel wat minder dan normaal. Die kwam ook pas na 3 maanden er achter dat ze zwanger was, maar dat is een ander verhaal hihi.
maar hoe kan dit dan? mijn hcg is toegenomen zins vrijdag en nou heb ik toch bloedverlies ik snap dit niet.....
Dees,ik zou morgen gewoon even een vk/huisarts bellen om je uitsluitsel te geven. Ga je ook met een fijner gevoel en wat meer zekerheid verder!
dees, het kan zoveel dingen zijn. alles wat je nu in je hoofd haalt, maakt je alleen maar onzeker. ik zou inderdaad morgen even met je HA bellen. mischien dat hij ook een bloedtest wilt doen! of je doorstuurt naar een VK voor een eventuele echo
ik kl*te ha de vorige dat ik daar naar toe ging ondernam ze ook al geen reet..... ronde2 had ik namelijk maar 1½ dag bloedverlies en toen zij ze volgens mij ben je zwanger test over 2 weken nog maar eens... en ik was geeneens zwanger ik teste toen nega
Balen Dees maar wat de rest ook zegt, het kan van alles zijn. Toch maar ff rustig afwachten , hoe moeilijk dat ook is. (ik weet het wij hebben makkelijk praten) Knuf
ik denk dat ik het even aan kijk en dinsdag weer test.... en ik laat even mijn banner zo staan ik hou hoop....
Zo, wij hebben ook weer gegeten. Zo nu ff lekker een kopje koffie met een overheerlijke stroopwafel, maar eerst t eten even laten zakken. @ Dees: Meisje toch. Tja, we kunnen er weinig van zeggen zo op een afstand, maar het hoeft echt niets ernstigs te zijn hoor. Toen mijn vriendin iets van 6/7 weken zwanger was (is wel iets langer dan jij, maar toch), heeft ze ook bloedverlies gehad. Ze stond onder de douche en het liep echt langs haar benen. Maar er was helemaal niets aan de hand. De vk zei dat het waarschijnlijk nog van het verder innestellen was. Dus wie weet is dat bij jou ook wel zo. Lieverd, probeer je niet te druk te maken en doe dinsdag nog een test. Hele hele dikke KNUF voor jou.