even voor de zekerheid kv 2voor5 geven toch geen indrooglijntjes.... mijn lijntje staat me nog steeds aan te staren duidelijk!
maar dees al zou het nu mis zijn dan kan je nog wel ff positesten hoor want het hcg moet ook weer je lichaam uit Ik hoop voor je dat alles echt mega goed gaat hoor meis maar wil je ook geen valse hoop geven .
Lieve Deesje: Ik heb met kv 2 voor 5 nog nooit een indrooglijn gehad. Die krengen blijven altijd witter dan wit. Ik heb hier op zp verder ook nog nooit gehoord dat ie een indrooglijntje gaf.
die van KV zijn goed te goed zei mijn gyna hahaha Omdat mijn hcg heel laag was en toen toch een lijntje gaf. Ondanks dat het al mis was 2,5 week . Dees stress niet want dat is iig neit goed voor de evt beeb hoor .
Hey meiden, @ Dees: Oh wat vervelend meis. Ik hoop dat je snel wat duidelijkheid hebt. Dit is ook niks zo. Hoop het beste, knuff @ Mermaid: Ik kan het beetje moeilijk zien, maar het glimt goed. dat merk ken ik trouwens niet. We hebben heel veel verschillende merken gehad trouwens. Dat die dingen zo duur zijn he. Niet normaal. Maar ja, wat doe je eraan. @ Chelle, oh balen meid. Toch ongi. Heel veel succes de volgende ronde. Knuff
@Chelle en Mermaid: balen meiden, hoop echt voor jullie dat het aug wordt dan. En voor mezelf dat ik ook snel ongesteld word en ook roze mag in aug @Dees: ohhhh meid wat vervelend! Niet teveel stressen, zoals de rest al zegt; het kan van alles zijn. Bel inderdaad morgen de vk/ha even en doe anders dinsdag nog een testje. @ Yootje: mooi truitje! Ik ben ook crea bea achter de naaimachine, maar moet zeggen dat ik er de afgelopen maanden niet meer zoveel tijd voor heb gehad... Misschien moet ik ook maar weer eens iets maken. Fijn dat het weer wat beter gaat met je poezel ook! Hou maar goed in de gaten en veel knuffelen Wij zijn net even Japans gaan eten samen, was super lekker! En kreeg nog een ijsje bij de Italiaan toe ook. Gaan zo maar even filmpje kijken denk ik.
Ohw Mermaid, ik heb je over het hoofd gelezen. Jij bent ook ongi geworden. Balen meis, zwaar K*T. Hoop dat Augustus de maand wordt voor jou. Dikke knuff. Oeh lekker Japans. Wij hebben een zelfgemaakte mosterdsoep gehad met lekkere broodjes. Niet te veel poespas op de zondag
Thanx Maris. Ik had me er al op voorbereid dat het eraan zat te komen. Ik vind het natuurlijk erg jammer, maar ben er gelukkig niet depri onder. Ik probeer het nu allemaal wat nuchterder te bekijken. Vanmorgen zeiden mijn man en ik nog tegen elkaar: We willen heeeeel graag een kindje, maar zolang die er niet is hebben we het met z'n 2-en ook heel erg leuk en gezellig.
Daar heb je helemaal gelijk in Mermaid, Alleen vind ik het persoonlijk toch wel een bekroning op je relatie. Maar meid onze tijd komt nog wel. We kunnen nog lekker genieten van dingen die mensen met kinderen niet meer kunnen doen
hallo meiden, ben nog aan het bijlezen... wilde de zwangere dames onder ons van harte feliciteren!!! ongi dames BALEN!!!! augustus wordt een hele roze maand!! @yootje: mooi truitje zeg echt knap *lees nog even verder*
Goedenavond dames, Ik ben er een tijdje niet geweest, was even weg. Mijn NOD zit eraan te komen, heb nergens last van, dus denk dat ik gewoon ongesteld ga worden. Is hier nog veel roze te bekennen? Groetjes Vrouwtje xxx